آخرین وضعیت مناطق سیل زده کلیبر

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی آخرین وضعیت مناطق سیل زده کلیبر را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، هنربر  مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به گزارش مفقودی سه نفر در وقوع سیلاب روز یکشنبه کلیبر، اظهار کرد: جسد نوجوان ۱۲ ساله صبح روز دوشنبه در منطقه اسبهار پیدا شده و پیکر فرد مفقودی دیگر نیز حوالی ساعت ۲۱ همان روز در مسیر منطقه کیارق توسط جوامع محلی و نیرو‌های هلال احمر کشف شد.

او با اشاره به این‌که هنوز پیکر سومین فرد مفقودی پیدا نشده است گفت: عملیات تجسس توسط نیرو‌های امدادی هلال احمر، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و مرزبانی در منطقه تداوم دارد.

او با اشاره به قطعی گاز تعدادی از روستا‌های کلیبر در جریان سیلاب، اظهار کرد: گاز روستا‌های عربشاه خان، کیقباد، کبودان، ملوک، چای کندی و سهریق روز دوشنبه وصل شد و مدیران استانی شرکت گاز قول دادند تا گاز روستا‌های گوار، عربشاه خرگوشان و گوزآلان را تا ساعت ۱۲ روز سه شنبه وصل کنند.


بیشتر بخوانید:


هنربر گفت: با توجه به مشکلاتی که در تامین آب شرب بخش آبش احمد و تصفیه خانه شهید اکبری به وجود آمده بود، مسئولان ذیربط قول دادند که تا اواخر شب سه شنبه آبگیری انجام بگیرد و آب به روستا‌ها وصل شود.

او متذکر شد: برای روستا‌هایی که مشکل تامین آب داشتند، از طریق شرکت آب و فاضلاب و سپاه، آب‌های معدنی و تانکر آب تهیه و توزیع شد؛همچنین با توجه به قطعی گاز مقداری نان نیز در این منطقه توزیع کردند.

او با اشاره به برگزاری جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات ستاد بحران شهرستان کلیبر با حضور مدیران استانی در ساعت ۹ صبح روز سه شنبه، افزود: در این جلسه تمامی موارد و نقایص بررسی شد تا در صورت نیاز امدادرسانی‌های دیگری انجام بگیرد.

 

انتهای پیام/ک

برچسب ها: وقوع سیل ، کشف جسد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.