افزایش ۷۶ درصدی پهلوگیری کشتی‌ها در بنادر شرق هرمزگان

از ابتدای امسال تاکنون پهلوگیری کشتی‌ها در بندر شهید باهنر بندرعباس و بنادر شرق هرمزگان ۷۶ درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،حمیدرضا محمدحسینی، مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر بندرعباس و شرق هرمزگان با اشاره به افزایش ۷۶ درصدی پهلوگیری کشتی‌ها در این بنادر گفت: از ۳ هزار و ۱۲۳ فروند شناور ورودی به این بنادر ۱۴۴ فروند بالای هزار تن و ۲ هزار و ۹۷۹ فروند زیر هزار تن است.

محمدحسینی تختی افزود: با افزایش ظرفیت‌های تجاری این بنادر از ابتدای سال تاکنون تعداد ۳۶ هزار و ۹۹۵ کامیون به بندر شهید باهنر و بنادر شرق استان تردد داشته اند که در این بخش ۲۲ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال بیشتر است.


بیشتر بخوانید؛ 


او گفت: فعالیت در بندر شهید باهنر و بنادر شرق استان بی وقفه و با سرعت درحال انجام است و با تدابیر اتخاذ شده کالا‌ها در کمترین زمان ممکن بارگیری و پس از اجرای فرایند قانونی به سمت بازار‌های هدف روانه می‌شود.

بندر شهید باهنر با آبخور ۵  متر و ۱۱ صدم  از امکان پهلوگیری انواع شناور‌های باری و مسافری برخوردار است، این بندر با ۵ بندر در زیر مجموعه خود (بنادر شرق استان) دارای ظرفیت‌ها و امکانات مناسب و متنوعی در زمینه تجارت و بازرگانی دریایی است.

انتهای پیام /ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.