ساخت کارگاهی برای ایجاد اشتغال پایدار

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت مهریز از ساخت کارگاه قالی بافی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  زارع مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت مهریز گفت: کارگاه قالی بافی بسیج اولین کارگاه در این شهرستان است که بیش از ۹۰ درصد هزینه آن از سوی بسیج سازندگی تامین شده است.

او افزود: زیربنای این مجموعه  ۲۲۰ متر است و سعی کردیم نیرو‌های جهادی شهرستان را برای ساخت این کارگاه به کار بگیریم.

او ادامه داد: هزینه ساخت این کارگاه قالی بافی بیش از پانصد میلیون تومان است که نزدیک به چهارصد میلیون تومان آن را قرارگاه سازندگی و اقتصاد مقاومتی سپاه الغدیر یزد تقبل کرده است. البته ادارات و سازمان‌های شهرستان از جمله اداره راه و شهرسازی، فرمانداری، شهرداری و اداره برق نیز ما را در ساخت این کارگاه یاری کرده اند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت مهریز با بیان اینکه کمتر از یک ماه تا افتتاح کارگاه باقی مانده است، گفت: ۲۰ نفر به طور مستقیم در این مکان مشغول به کار می‌شوند.

قاسمی مدیر آموزش و اشتغال قرارگاه سازندگی و اقتصاد مقاومتی استان یزد نیز گفت: برای کارگاه قالی بافی مهریز قرار است شش دار قالی سه در چهار و شش دار قالی دو و نیم در سه با تمام متعلقات تهیه شود و در اختیار بسیج سازندگی مهریز برای به کارگیری نیرو و اشتغال زایی قرار گیرد.

او ادامه داد: در مجموعه بسیج سازندگی سعی داریم تمام برنامه‌های خود را حتی در بحث عمرانی حول محور اشتغال قرار دهیم تا  هرچه سریعتر در چرخه شعار سال و دغدغه رهبر معظم انقلاب قرار بگیریم.

قاسمی افزود: شش کارگاه در شش ناحیه مقاومت بسیج استان یزد از جمله اردکان، تفت، میبد، مهریز، ناحیه مرکزی و روح الله در حال ساخت داریم که بسیاری از این کارگاه‌ها مراحل پایانی ساخت را طی می‌کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.