سارق مامورنما را شناسایی کنید

پلیس آگاهی البرز با انتشار تصویر یکی دیگر از اعضای باند سارقان تحت عنوان مامور، از شهروندان درخواست کرد چنانچه توسط این فرد مورد اخاذی قرار گرفته اند، برای شناسایی متهم و تشکیل پرونده به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در ادامه روند رسیدگی به پرونده سارقان تحت عنوان مامور، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت در تحقیقات خود یکی دیگر از اعضای این باند را در سطح شهرستان کرج شناسایی کردند.

 رئیس پلیس آگاهی البرز افزود: در ادامه کارآگاهان با بهره گیری از اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم در شهر کرج را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ نادربیگی گفت: تلاش کارآگاهان برای کشف سرقت‌های انجام شده توسط این فرد ادامه داشته و در اخبار بعدی نتایج تحقیقات اعلام خواهد شد.

او افزود: با توجه به احتمال انجام سرقت‌های متعدد توسط این متهم، دستور قضایی انتشار بدون پوشش این فرد توسط مقام‌های قضایی در رسانه‌های جمعی صادر شده، بنابراین از شهروندانی که به این شیوه و یا توسط این فرد مورد سرقت قرار گرفته اند درخواست می‌شود تا برای پیگیری شکایت خود به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز واقع در میدان طالقانی کرج، بلوار تعاون مراجعه کنند.

انتهای پیام /ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.