انتقاد نماینده مجلس از ارائه نشدن لیست کابینه به مجلس

نماینده مردم رشت در مجلس یازدهم در توضیحاتی به انتقاد از ارائه نشدن لیست کابینه دولت سیزدهم با گذشت یک هفته از برگزاری مراسم تحلیف پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جبار کوچکی نژاد  نماینده مردم رشت در مجلس یازدهم در صحن علنی مجلس در تذکری گفت: تذکر من در قالب ماده 202 آئین نامه داخلی مجلس است. دولت وقتی مراسم تحلیف را انجام داد دو هفته فرصت دارد کابینه را به مجلس معرفی کند. با توجه به تاکید رهبری در روز تنفیذ و مشکلاتی که در کشور وجود دارد و مسائل مردم باید کابینه سریع شکل بگیرد.

نماینده مردم رشت در مجلس یازدهم خاطر نشان کرد: یک هفته تمام شد  و لیست به مجلس ارائه نشد و هفته دیگر هم تاسوعا و عاشورا است و نماینده ها باید به حوزه های انتخابی بروند. آیا دولت می خواهد یک شنبه و دوشبه معرفی کند تا مجلس وقت کافی نداشته باشد که رسیدگی کند. 

این نماینده مجلس در ادامه خاطر نشان کرد: باید روزهای مفید کافی برای کمیسیون ها لحاظ شود تا صلاحیت ها بررسی شود. 

کوچکی نژاد در پایان تاکید کرد: با این وضعیت مجلس بدون شناخت وارد شور برای دادن رای اعتماد به نمایندگان می شود. رهبری تاکید کرده که سریع کابینه شکل بگیرد ولی دولت متاسفانه هنوز لیست را به مجلس معرفی نکرده و فردا و پس فردا هم تعلیل است و معلوم نیست که هفته آینده معرفی می شود یا خیر. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
رئیسی هیچ برنامه برای ریاست جمهوری نداشت فقط بیقرار قدرت بود اگر فردی که خودرا توانمند میدانست قبل انتخابات باید کابینه خودش را انتهاب میکرد ازهمین کابینه مشخص شده
-
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
مگر 2 هفته و قت ندارد ؟
آخرین اخبار