موسوی در صحن علنی؛

به وزرایی که کارایی لازم را نداشته باشند رأی نمی‌دهیم

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره نحوه رای اعتماد دادن نمایندگان مجلس به وزاری پیشنهادی پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  سیدکاظم موسوی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز چهارشنبه، ۲۰ مردادماه مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با اشاره به انتخاب رئیسی به عنوان رئیس جمهور که انتخابی شایسته و به جا بود، گفت:  نمایندگان دیروز در انتخابات خدمت کرده و مردم نیز پای صندوق‌های رأی آمدند، اما امروز مطالبه گر هستیم و مشکلات مردم و کشور را از ایشان مطالبه می‌کنیم. باید به استان‌های محروم و کم تر توسعه یافته، از جمله سیستان و بلوچستان، کردستان، ایلام و اردبیل رسیدگی شود.

موسوی اضافه کرد: افرادی که برای وزارتخانه‌ای معرفی شدند تا در مجلس رأی اعتماد بگیرند باید بدانند که نباید از کوپُن آقای رئیسی استفاده کرد و باید به مجلس برنامه دهند. این مجلس انقلابی و متفکر بوده و افراد شایسته داریم. اگر کاندیدا‌هایی به مجلس معرفی می‌کنید کارایی لازم را نداشته باشند به آن‌ها رأی نمی‌دهیم؛ ما شایسته سالار هستیم و هر وزیری می‌آید باید در بدو ورود آستین‌های خود را بالا بزند تا مشکل شیوع کرونا، معیشت و بیکاری را برطرف کند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر اینکه دولت و مجلس باید با همکاری هم به مشکلات توجه کنند، خاطرنشان ساخت: ۴۲ سال از انقلابی که متعلق به شهدا، شهید سلیمانی‌ها و جانبازان است گذشت و مشکلات پابرجاست که باید برطرف شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
انتظار ملت شریف این است که نمایندگان محترم مجلس بدون هیچ ملاحظه اندیشی به افراد کارامدو متعهد رای دهند تا اینده کشور بیمه شود.
آخرین اخبار