جانشین فرمانده پدافند هوایی ارتش:

رشادت‌‎های شهدای پدافند هوایی زینت‌‎بخش تقویم دفاع مقدس است

امیر الهامی گفت: تقویم دفاع مقدس با تاریخچه درخشان رشادت‌های دلاورمردان پدافند هوایی ممزوج است که به قیمت بذل جان، از شرف نظام اسلامی دفاع کردند.

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  آیین تودیع و معارفه فرمانده منطقه پدافند هوایی ارتش در شمال‌شرق کشور با حضور امیر سرتیپ «علیرضا الهامی» جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسف‌علی‎زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس خراسان رضوی و جمعی از رؤسای عقیدتی سیاسی و مقامات ارشد نیرو‌های مسلح استان برگزار شد.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در این مراسم ضمن تسلیت ایام عزاداری ماه محرم اظهار کرد: تقویم دفاع مقدس با تاریخچه درخشان رشادت‌های دلاورمردان نیروی پدافند هوایی ممزوج است که به طریقت حضرت سیدالشهدا (ع) اقتدا کردند و حتی به قیمت بذل جان، از شرف و عزت نظام اسلامی دفاع کردند.

وی افزود: به طور مثال، شهادت شهیدان ظرافتی و وثوقی از شهدای پدافند در همین ماه رخ داد و در مصادیق دقیق‌تر، ۱۹ مرداد مصادف با سالروز انهدام دو فروند جنگنده بعثی در جریان حمله هوایی نیروی متخاصم اهواز و ۲۰ مرداد، سالگرد دفاع جانانه پدافند هوایی ارتش از مجموعه نفتی خارک است که با انهدام تعداد قابل توجهی از جنگنده‌های نیروی متجاوز بعث و فراری دادن خلبانان باقیمانده همراه شد.

الهامی ابراز امیدواری کرد: شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم، سلامت و امنیت همه در یک سنگر هستند و بدون تفاوت، همه آن‌ها در راه حفاظت از نظام اسلامی در برابر تهاجمات و مخاطرات، حتی از بذل جان نیز دریغ نکردند. امیدواریم که به درک درستی از درس‌های واقعه عاشورا دست پیدا کنیم و به عنوان شیعه اهل بیت (ع)، رهرو صادق راه و طریقت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) باشیم.

در این مراسم، پیام تقدیر فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از زحمات و تلاش‌های فرمانده سابق منطقه  پدافند هوایی ارتش در شمال‌شرق کشور قرائت و بر مبنای حکم انتصاب جدید، امیر سرتیپ دوم ستاد «محمدرضا معصومی» به این سمت منصوب شد؛ همچنین امیر سرتیپ دوم ستاد «سید محمد احمدیان‌پور» نیز تودیع و به افتخار بازنشستگی نائل آمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار