آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا

خبر‌های متنوعی درباره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا در رسانه‌ها منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از ۹ ژوئن آغاز شده و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از روز اول جولای باز شده و ۳۱ آگوست بسته می‌شود.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند که در این گزارش به مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

پیشنهاد ۴۰ میلیون یورویی رم برای آبراهام پذیرفته شد

به گزارش گل تیم فوتبال چلسی پیشنهاد ۴۰ میلیون یورویی تیم رم ایتالیا برای تامی آبراهام مهاجم ملی‌پوش خود را پذیرفت. آبی‌های لندن بند خرید مجدد را در این قرارداد گنجانده اند.

آرسنال در آستانه خرید دروازه‌بان شفیلد یونایتد

آرسنال در آستانه خرید آرون رمزدیل دروازه‌بان تیم شفیلد یونایتد است. توپچی‌ها ابتدا ۲۴ میلیون پوند پرداخت خواهند کرد، اما با احتساب پاداش‌ها این رقم ممکن است به ۳۰ میلیون پوند برسد.

بایرن برای تولیسو ۱۰ میلیون یورو می‌خواهد

باشگاه بایرن مونیخ آماده است کورنتین تولیسو بازیکن فرانسوی خود را تابستان امسال بفروشد.

به گزارش فوت مرکاتو قهرمان بوندسلیگا برای این هافبک فرانسوی ۱۰ میلیون یورو می‌خواهد. این تیم در نظر دارد به جای او مارسل سابیتزر را به خدمت بگیرد.

جدایی امباپه تکذیب شد

ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری سن ژرمن شایعات مطرح شده درباره جدایی کیلیان امباپه ستاره جوان این تیم را تکذیب کرد.

این بازیکن ملی پوش که همچنان در برابر امضای قرارداد جدید با پاری سن ژرمن مقاومت می‌کند یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارد، اما ناصر الخلیفی پیش‌بینی می‌کند که با آمدن مسی او هم در این تیم پاریسی خواهد ماند.

سویا به دنبال خرید مدافع ریور پلات

باشگاه سویا در آستانه خرید گوانزالو مونتیل مدافع راست تیم ریور پلات آرژانتین است. این تیم اسپانیایی در نظر دارد برای خرید این بازیکن ۲۴ ساله ۱۰ میلیون یورو هزینه کند و با او قرارداد پنج ساله امضاء کند. مونتیل در ۷ بازی آرژانتین در کوپا آمریکا در ۴ بازی به میدان رفت.

تلاش اینترمیلان برای خرید مهاجم اورتون

باشگاه اینترمیلان در نظر دارد مویز کین مهاجم ۲۱ ساله تیم اورتون را به خدمت بگیرد. مدیر برنامه این بازیکن جوان مذاکراتی با اینتر داشته است. او سال گذشته به صورت قرضی در پاری سن ژرمن بازی کرد و در ۲۶ بازی ۱۳ گل به ثمر رساند.

مهاجم میلان در راه ختافه

سامو کاستیخو مهاجم تیم میلان در نظر دارد به ختافه اسپانیا بپیوندد.این بازیکن ۲۶ ساله سال ۲۰۱۸ با مبلغ ۲۱ میلیون یورو از ویارئال به میلان پیوست و دو سال دیگر با این تیم قرارداد دارد.

او فصل گذشته نتوانست در ترکیب اصلی میلان جایی برای خود پیدا کند و برای بازی در ترکیب اصلی می‌خواهد به فوتبال اسپانیا برگردد.

مذاکره دیبالا با یوونتوس برای تمدید قرارداد

پائولو دیبالا مهاجم آرژانتینی تیم یوونتوس امروز مذاکراتی را با سران این باشگاه درباره تمدید قرارداد انجام داد. این بازیکن روز شنبه نیز با سران یووه مذاکره کرده بود، اما چون یووه در تلاش است او را برای تمدید قرارداد متقاعد کند امروز هم گفتگو‌ها ادامه پیدا کرد.

تمدید قریب‌الوقوع قرارداد کیمیچ

باشگاه بایرن مونیخ به زودی قرارداد جاشوا کیمیچ را تمدید خواهد کرد. قرارداد فعلی این بازیکن سال ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد و باشگاه قبلاً اعلام کرده بود که دو طرف بر سر تمدید قرارداد به توافق رسیده اند.

مذاکره اینتر با PSV درباره دومفرایز

باشگاه پی اس وی آیندهوون قیمت دنزل دومفرایز را ۲۰ میلیون یورو اعلام کرده و اینتر که خواهان این بازیکن است برای کاهش این مبلغ با این تیم هلندی وارد مذاکره شده است. هلندی‌ها حاضر نیستند مدافع راست ملی پوش خود را ارزان بفروشند.

ژکو راهی میلان شد تا با اینتر قرارداد امضاء کند

ادین ژکو زمین تمرین باشگاه رم را ترک کرد تا با سفر به میلان قرارداد خود را با اینترمیلان نهایی کند. به گزارش اسکای اسپورت این مهاجم بوسنیایی قراردادی دو ساله با میلان اینتر امضاء خواهد کرد و و در هر فصل ۵ میلیون یورو دستمزد خواهد گرفت.

تمایل آرسنال برای خرید دنیس زکریا

دنیس زکریا هافبک تیم بورسیا مونشن گلادباخ مورد توجه تیم آرسنال قرار گرفته است.

تاتنهام و اورتون هم از دیگر مشتریان این بازیکن ۲۴ ساله هستند. او وارد آخرین سال قرارداد خود شده است و گفته می‌شود که گلادباخ حاضر است این بازیکن را با ۲۷ میلیون پوند بفروشد.

رقابت لسترسیتی و سویا بر سر مدافع شالکه

اوزان کاباک مدافع ۲۱ ساله تیم شالکه مورد توجه تیم‌های لسترسیتی و سویا قرار گرفته است.

این بازیکن فصل گذشته به صورت قرضی در لیورپول بازی کرد، اما سرخپوشان قرارداد و او را قطعی نکردند. حالا شالکه مایل است این بازیکن را به صورت قطعی راهی تیم دیگری کند.

دخیا در منچستریونایتد می‌ماند

داوید دخیا دروازه‌بان اسپانیایی منچستر یونایتد که دهمین سال حضور خود را در این تیم تجربه می‌کند گفته است که تصمیم دارد سال‌ها در اولدترافورد بماند. این دروازه‌بان که سال ۲۰۱۱ از اتلتیکو مادرید به منچستر یونایتد پیوست، ۴۴۱ بازی برای این تیم انجام داده است.

منچستر سیتی به دنبال تمدید قرارداد فودن، استرلینگ و ادرسون

باشگاه منچسترسیتی پس از تمدید قرارداد جان استونز، تصمیم دارد قرارداد چند بازیکن اصلی دیگر را تمدید کند.

آن‌ها قصد دارند قرار داد فیل فودن هافبک، ادرسون دروازه‌بان و رحیم استرلینگ مهاجم ملی پوش خود را تمدید کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار