استاندار یزد:

دستورالعمل‌های جدید کرونایی در راه است

محمد علی طالبی گفت: دستورالعمل‌های جدید کرونایی تدوین شده و نظارت‌ها در استان یزد تشدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد علی طالبی استانداریزد گفت: آمار‌هایی که در مورد درصد رعایت شیوه نامه‌ها بهداشتی در استان یزد است، باید شفاف سازی در مورد آن صورت گیرد، چرا که یزد در یکی دوماه گذشته جزء استان‌های اول در بحث رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بوده، ولی  چرا در یک ماه گذشته به استان آخر رعایت نکردن شیوه نامه‌ها تبدیل شده است.

او افزود: در ستاد ملی کرونا مطرح شد، بیشتر استان‌ها در شیب تند کرونایی هستند، ولی استان یزد به یک ثبات در آمار رسیده است که این مهم نیازمند مدیریت است در شرایط فعلی با افزایش تجمعات امیدواریم این از کنترل خارج نشود و وارد روندکاهشی ابتلا به کرونا شویم.

طالبی ادامه داد: نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دستورالعمل‌های جدیدی از شنبه در ستاد استانی کرونا مصوب و نظارت‌ها تشدید می‌شود.

استاندار یزد گفت: در مراسم عزاداری به طور مشخص نظارت و برخورد با تخلفات دستورالعمل آن مصوب مشخص شده و بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است  و برخی تخلفات مورد پیگیری قرار گرفته و با دادستان مرکز استان و فرماندارانی که تخلفات در آن شهرستان اتفاق افتاده، هماهنگ شده تا با عوامل برخورد کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار