جانشین انتظامی استان ایلام:

رویکرد پلیس جامعه محوری و پیشگیری از بروز آسیب‌ های اجتماعی است

سرهنگ نجفی با اشاره به اهمیت پیشگیری از بروز و ظهور آسیب‌های اجتماعی، نهادینه کردن رویکرد پیشگیرانه و آموزش محور برای کاهش آسیب‌ های اجتماعی در جامعه را بسیار موثر دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ حسین نجفی جانشین انتظامی استان ایلام در جلسه تخصصی با کارکنان پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام، گفت: یکی از مهمترین راهکار‌های چابک سازی ارتقاء دانش علمی و مهارت انتظامی کارکنان است.

او با اشاره به اهمیت پیشگیری از بروز و ظهور آسیب‌های اجتماعی، نهادینه کردن رویکرد پیشگیرانه و آموزش محور برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه را بسیار موثر دانست و اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین وظایف ناجا پیشگیری است.

جانشین انتظامی استان، رویکرد کلی ناجا برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را، رویکرد جامعه‌محور عنوان داشت و بیان کرد: این بدان معنی است که تمام مردم در بحث امنیت دخیل هستند و باید این نیاز را در خود حس کنند که به امنیت احتیاج دارند و به درجه‌ای از آگاهی برسند که پلیس به تنهایی از عهده ایفای این نقش بر نمی‌آید و باید همه مردم مشارکت کنند.

سرهنگ نجفی، تاکید کرد: کسب مهارت‌های فردی، سازمانی و پلیسی یکی از ضرورت‌های کارکنان در کلانتری‌ها وپاسگاه‌ها در شرایط فعلی است که باید با اتخاذ تدابیر و تمهیدات ویژه و برگزاری دوره‌های آموزشی به این امر مهم توجه شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.