علیزاده: تراکتور در خصوص جذب کیانی با ما مکاتبه‌ای نداشته است

معاون فنی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص عملکرد این تیم در فصل نقل و انتقالات توضیحاتی را بیان کرد.

علی علیزاده، معاون فنی تیم اجرایی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شایعاتی مبنی بر جذب یک بازیکن هلندی توسط این باشگاه اظهار کرد: اگر قانون ممنوعیت حضور بازیکنان خارجی در لیگ برتر فوتبال لغو شود، مس رفسنجان نیز مثل سایر‌ها تیم‌ها به دنبال جذب بازیکن خارجی خواهد بود، اما مذاکره با بازیکن هلندی را تکذیب می‌کنم. تیم مس رفسنجان بودجه کمی دارد و نمی‌تواند در فصل نقل و انتقالات هزینه زیادی کند. ما نمی‌توانیم مثل خیلی از تیم‌ها هزینه زیادی کنیم.

او ادامه داد: در صورت امکان به دنبال جذب بازیکن خارجی خواهیم بود، اما بازیکنی جذب خواهیم کرد که توانایی پرداخت قرارداد او را داشته باشیم. ما حتی نتوانستیم بازیکنان خودمان را حفظ کنیم. مس رفسنجان توانایی پرداخت رقم‌های سنگین به بازیکنان را ندارد. سعی می کنیم تا  بازیکنان مورد نظر محمد ربیعی سرمربی تیم مس رفسنجان را جذب کنیم. بازیکن خارجی را نیز متناسب با رقم قرارداد بازیکنان ایرانی جذب خواهیم کرد. به دلیل اینکه قیمت دلار و یورو بالا است سعی می‌کنیم در صورت جذب بازیکن خارجی به صورت ماهیانه به او حقوق دهیم. البته تیم مس رفسنجان  تلاش می‌کند بیشتر از بازیکنان ایرانی استفاده کند.

علیزاده در خصوص جذب مهدی کیانی توسط تراکتور بیان کرد: اصول حرفه‌ای و قانونی می‌گوید هر تیمی که بازیکنی  را می‌خواهد باید با تیم آن بازیکن مکاتبه کند. مس رفسنجان به مهدی کیانی نیاز دارد، اما اگر بازیکنی قصد جدایی داشته باشد، باید با مدیران تیم مذاکره کند. اگر بازیکنی دوست نداشته باشد در تیم بماند ما نمی توانیم او را به زور نگه داریم و حتما با او توافق خواهیم کرد، اما تاکنون نه تیم تراکتور و نه خود مهدی کیانی با ما در این خصوص صحبتی نکرده است.

بازیکنان درجه ۲ در حال حاضر مبلغ ۴ میلیارد تومان می‌خواهند

او خاطرنشان کرد: ما با مدیر برنامه های بازیکنان مذاکراتی داشته ایم، اما رقم‌های پیشنهادی آنها بسیار سنگین است. از نهاد‌های نظارتی خواهش می‌کنم به این موضوع ورود کنند. اگر هر تیمی چنین قراراد‌های را منعقد کند، حتما در پایین فصل ۳۰ درصد کسری بودجه خواهد داشت. بازیکنان درجه ۲ در حال حاضر حداقل مبلغ ۴ میلیارد تومان می‌خواهند و این رقم برای ما بسیار سنگین است. من با شنیدن این رقم‌ها واقعا سردرد می‌گیرم. من سال‌ها فوتبال بازی کرده ام، اما هرگز چنین شرایطی را مشاهده ندیده ام. خیلی‌ها فکر می‌کنند تیم‌های صنعتی پولدار هستند، اما ما اجازه نداریم چنین هزینه های سنگینی انجام دهیم. برای من جای سئوال دارد که چگونه برخی از تیم‌ها به بعضی از بازیکنان حتی تا  ۱۵ میلیارد تومان پیشنهاد می دهند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار