لیگ یک فوتبال فرانسه / مسی وارد می‌شود

تیم فوتبال پاری سن ژرمن امشب در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لوشامپیونه به مصاف استراسبورگ خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دوم رقابت‌های لیگ یک فوتبال فرانسه شب گذشته با برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال لوریان و موناکو آغاز شد و در انتها تیم لوریان موفق شد حریف خود را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

شاید حساس‌ترین رقابت این هفته فوتبال فرانسه دیدار امشب تیم‌های فوتبال پاری سن ژرمن و استراسبورگ باشد. دیداری که حساسیت آن نه به دلیل جایگاه ۲ تیم در جدول، بلکه به دلیل حضور احتمالی لیونل مسی، اسطوره آرژانتینی دنیای فوتبال در این مسابقه است.

لیونل مسی که ۱۷ سال در باشگاه بارسلونا بازی کرد، اوایل هفته گذشته و با انتقالی غیر منتظره به پاری سن ژرمن پیوست و در روز‌های گذشته‌ در جلسات تمرین این تیم فرانسوی شرکت کرد.

حضور لیونل مسی در مسابقه امشب و بازی برای پاری سن ژرمن مقابل استراسبورگ چندان مشخص نیست و احتمال دارد که پوچتینو از هم‌وطن آرژانتینی خود برای بازی امشب استفاده نکند؛ اما حضور احتمالی مسی ۳۴ ساله مقابل تیم استراسبورگ می‌تواند نام این تیم را برای همیشه و به عنوان اولین تیمی که مسی در لوشامپیونه مقابل آن بازی کرده و حتی گلزنی کرده است در تاریخ فوتبال ثبت کند.

تیم‌های فوتبال پاری سن ژرمن و استراسبورگ امشب از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه پارک دو پرنس پاریس در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لوشامپیونه به مصاف هم خواهند رفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار