قطعی یک و نیم ساعتی خاموشی در بخش خانگی کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت : با توجه کاهش موقت تولید برق، امروز و فردا (۲۳ و ۲۴ مرداد) در بخش مشترکان خانگی شاهد حداکثر یک و نیم ساعت خاموشی خواهیم بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : پنجشنبه هفته گذشته در شورای برنامه ریزی و توسعه استان طی هماهنگی که با شرکت برق منطقه‌ای داشتیم مقرر شد که دیگر شاهد قطع برق مشترکان خانگی در سطح استان نباشیم.

او گفت : دیروز به دلیل برخی مشکلات برای تعداد معدودی از نیروگاه‌های برق، کشور موقتا با کاهش تولید مواجه شد و تعمیرات در حال انجام است.

او ادامه داد: بر اساس صحبتی که امروز با شرکت توانیر داشتیم قرار شد امروز و فردا در سطح استان شاهد حدود ۱۰ درصد قطع برق مشترکین خانگی باشیم که این میزان بیشتر از یک ساعت و نیم نخواهد شد که پیشاپیش بابت این خاموشی از شهروندان عذرخواهی می‌کنم.

استاندار کرمانشاه گفت: امیدواریم این نیروگاه‌ها هر چه زودتر به مدار برگردند و از روز دوشنبه شرایط به حالت عادی برگردد.

بازوند ادامه داد: با وجود اینکه برق صنایع را قطع کرده ایم و برق مصرفی ادارات کاهش چشمگیری داشته، ولی در این دو روز باز هم نیاز به قطع برق هست.

استاندار کرمانشاه افزود: در این شرایط صرفه جویی در مصرف برق می‌تواند کمک نقش بزرگی در کاهش خاموشی‌ها داشته باشد و انتظار داریم مردم کمک کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.