مشارکت خیران مهابادی برای احداث خانه‌های بهداشت

رئیس شورای خیران سلامت مهاباد برای احداث خانه بهداشت کیسلان و پایگاه جاده‌ای فوریت‌های پزشکی دریاز اعلام آمادگی کرد.

حامد هدایت فر رئیس شورای خیران سلامت مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار کرد: مقابله گسترده با کووید ۱۹ بدون‌شک نیازمند همکاری و همیاری آحاد جامعه است، اما در میان انواع مختلف نقش‌آفرینی‌های مردمی، نقش مشارکت‌های مالی خیران به ویژه در تامین امکانات و اقلام بهداشتی و درمانی ستودنی و برجسته می‌باشد.

هدایت فر افزود: با توجه به اقداماتی که در دوره قبل برای بیمارستان از جمله راه اندازی اتاق رادیولوژی، انبار دارویی و زیبا سازی محوطه حیاط بیمارستان انجام گرفته، در این دوره نیز برای احداث خانه بهداشت کیسلان و پایگاه جاده‌ای فوریت‌های پزشکی دریاز اعلام آمادگی می‌کنیم.

رئیس شورای خیران سلامت مهاباد خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور خیران معزز شهرستان پروژه خیرساز بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد مجددا به چرخه احداث وارد شده و شاهد راه اندازی این بخش با دستان پرتوان خیران شهرستان باشیم.

این مقام مسئول اذعان کرد: همچنین از ابتدای شیوع ویروس کرونا مردم نوع دوست مهاباد با تشکیل اعضای هیات امنای بیمارستان موقت، بازار و هیات امنای تامین کمک بسته‌های معیشتی برای افراد نیازمند به عنوان خیران شاخص در سطح استان و کشور اقدامات زیادی انجام دادند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.