نیمار، راموس و مسی، پنالتی‌های پاری سن ژرمن را چه کسی خواهد زد؟

تیم فوتبال پاری سن ژرمن ستاره‌های بزرگی را در فصل جدید فوتبال اروپا جذب کرده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پاری سن ژرمن در فصل جدید فوتبال اروپا و در نقل و انتقالات تابستانی موفق به جذب ستارگان بزرگ دنیای فوتبال شد و بازیکنانی مانند لیونل مسی و سرخیو راموس که هر کدام در تیم‌های خود، بارسلونا و رئال مادرید کاپیتان بوده اند و وظایف مختلفی داشتند را جذب کرد.

حضور این بازیکنان بزرگ با وجود همه نکات مثبت و خوبی که برای تیم پاری سن ژرمن دارد، مشکلاتی را هم برای پوچتینو سرمربی آرژانتینی این تیم ایجاد می‌کند.

یکی از این مشکلات انتخاب پنالتی زن اول پاری سن ژرمن در فصل جدید است. جایی که پوچتینو باید از میان نیمار، سرخیو راموس و لیونل مسی یک نفر را به عنوان پنالتی زن اول این تیم انتخاب کند. بازیکنانی که هر کدام سال گذشته پنالتی زن اول تیم خود بوده اند و این فصل هر ۳ در یک تیم حضور دارند.

آمار و ارقام این ۳ ستاره در ضربات پنالتی جالب است.

راموس کاپیتان فصل گذشته رئالی‌ها ۱۰ پنالتی آخر خود را گل کرده و عملکرد ۱۰۰ درصدی داشته است. نیمار و امباپه هر کدام از ۱۰ پنالتی آخر تنها یک پنالتی را از دست داده اند و در انتها نیز لیونل مسی اسطوره آرژانتینی با ۸ پنالتی گل شده از ۱۰ پنالتی آخر خود در رتبه آخر رده بندی این ۴ بازیکن قرار دارد.

رقابت‌های لوشامپیونه آغاز شده است و باید منتظر ماند و دید تصمیم پوچتینو برای انتخاب پنالتی زن اول پاری سن ژرمن چه کسی خواهد بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار