مراکز انتقال خون تهران در تعطیلات کرونایی فعال هستند

مراکز انتقال خون تهران در تعطیلات پیش رو ( ۲۵، ۲۶، ۲۹ و ۳۰ مرداد) فعال خواهند بود.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، تمام مراکز اهدای خون در روز‌های تعطیل پیش رو در ۲۵، ۲۶، ۲۹و ۳۰ مرداد  فعال خواهد بود.

مرکز جامع وصال از ساعت ۸ صبح تا ۲۰:۳۰، مرکز جامع منطقه ۵ (ستاری) از ساعت ۹ تا ۱۶، مرکز جامع منطقه ۴ (تهرانپارس) از ساعت ۹ تا ۱۶، مرکز منطقه ۲۰ (شهر ری) از ساعت ۹ تا ۱۶" فعال هستند.

مراکز فعال اهدای خون در تاسوعا و عاشورای حسینی به شرح زیر است:

تاسوعا: مرکز جامع وصال، مرکز شهید چمن گل منطقه ۵، مرکز جامع شهید کریمی منطقه ۴ (تهرانپارس) ومرکزجامع شهید اسدی آذر منطقه ۲۰ (شهر ری) از ساعت ۸ تا ۲۴، مرکز جامع شهید فیروزی منطقه یک و مراکز پیروزی، شهریار، و ورامین نیز از ساعت ۱۷ تا ۲۴ فعال است.

عاشورا: مرکز جامع وصال، مرکز شهید چمن گل منطقه ۵، مرکز جامع شهید کریمی منطقه ۴ (تهرانپارس) و مرکزجامع شهید اسدی آذر منطقه ۲۰ (شهر ری) از ساعت ۷ تا ۲۴، و مرکز جامع شهید فیروزی منطقه یک، مراکز پیروزی، شهریار، و ورامین نیز از ساعت ۷ تا ۱۶ فعال است.

داوطلبان اهدای خون می‌توانند با ثبت نام در سامانه نوبت دهی به آدرس nobatdehi.ibto.ir زمان خلوت تری را برای اهدای خون و ادای نذر خود انتخاب و با نظم بیشتری اقدام به اهدا کنند.

گفتنی است پویش "نجات جان یک انسان نذر امسال من" از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر در مراکز انتقال خون استان تهران در حال برگزاری است و پذیرای نذر خون و فراورده توسط شهروندان است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: اهدای خون ، ماه محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
هنوزم از کسانی که کرونا داشتن پلاسما مبگیرن؟ کی باید بریم چند رپز بعد از بهبودی؟ لطفا کسی میدونه بگه ممنون میشم
آخرین اخبار