اعمال شدید محدودیت‌های کرونایی در تعطیلات

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: عدم همراهی مردم و بی توجهی به محدودیت‌های کرونایی، شرایط استان را به سمت فوق خطرناک سوق خواهد داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،  احمد حسین فتایی،مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با تاکید بر اینکه  ماندن در خانه بهترین راهکار کاهش سرعت شیوع بیماری کرونا در شرایط کنونی است گفت: تعطیلات ابلاغی ستاد ملی با هدف کاهش شیوع سویه پنجم کرونا در سطح کشور است و هرگونه مسافرت و تردد‌های غیر ضروری بین استانی مغایر با محدودیت‌ها بوده و با جرائم سنگین روبرو می‌شود.
وی تصریح کرد: از ساعت ۱۲ ظهر امروز تردد‌های بین استانی ممنوع بوده و متخلفین با جریمه‌های سنگین تا سقف ۲۰ میلیون ریال و هدایت خودرو به پارکینگ مواجه خواهند شد.
وی افزود: فعالیت تمام گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ در این ایام ممنوع است و ناظران اداره کل صمت، اصناف، اماکن و... در سطح استان بر اجرای دقیق محدودیت‌ها نظارت خواهند داشت.
مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا سپس ابراز داشت: از هم استانی‌های عزیز می‌خواهیم، ضمن رعایت دقیق محدودیت‌ها و استفاده مداوم از ماسک، از تردد‌های غیر ضروری شهری و حضور طولانی مدت در اماکن پر تراکمی همچون داروخانه ها، پمپ بنزین ها، صف نانوایی و ... خودداری نمایند.
فتایی در پایان ضمن تسلیت فرارسیدن عاشورا و تاسوعای حسینی، خاطر نشان ساخت: برگزاری هرگونه مراسم عزاداری در اماکن سربسته و تردد دسته هادر خیابان‌های سطح شهر خلاف مقررات و دستورالمعل‌های ابلاغی به هیات هاست که تقاضا داریم به صورت دقیق اجرا شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.