گیتی پسند فرش‌آرا را به توپ بست

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در هفته سوم لیگ برتر فوتسال به یک پیروزی مطمئن خانگی دست یافت.

به‌گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در اولین بازی از هفته سوم لیگ برتر فوتسال ایران، تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان از ساعت ۱۷ در سالن پیروزی اصفهان میزبان فرش‌آرای مشهد بود که این دیدار در پایان با برتری ۶ بر صفر به نفع گیتی پسند اصفهان به پایان رسید.


گیتی‌پسند که هفته‌اول به‌لطف آماده‌نبودن سپاهان به سه امتیاز انضباطی رسید هفته گذشته در خانه مقاومت، نتیجه را ۳ بر ۲ واگذار کرد و برای ماندن در بالای جدول به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرمی داشت.


بازی پایاپای و البته پربرخورد آغاز شد، اما هیچ‌کدام از فرصت‌های دو تیم تبدیل به گل نشد و تا آخرین دقیقه‌های نیمه‌اول بازی بدون گل سپری شد.


سرانجام در دقیقه ۱۷ نیمه‌اول روی یک و دوی احمدعباسی و مهدی‌خانی، سرانجام بازیکن ریزنقش و جوان گیتی یعنی مهدی‌خانی قفل دروازه فرش‌آرا را با یک شوت پای‌راست باز کرد.


در نیمه دوم و درحالی که تنها یک دقیقه از زمان بازی سپری شده بود با اشتباه مدافعان فرش‌آرا، فرهاد توکلی توپ را از آن‌ها گرفت و احمدعباسی پاس زیبای او را در دروازه خالی تبدیل به گل کرد.


اما این پایان ماجرا نبود، در یک ضدحمله همه‌جانبه توسط بازیکنان گیتی‌پسند سعید احمدعباسی باز هم موفق به گشودن دروازه میهمان شد که پاس‌گل زیبای آن توسط علی‌اصغر حسن‌زاده داده شد. 


درحالی‌که فرش‌آرا تلاش می‌کرد یکی از گل‌های خورده‌اش را جبران کند این باز هم گیتی‌پسند بود که با شوت سرکش ستاره‌اش یعنی احمدعباسی برای چهارمین‌بار دروازه فرش‌آرا باز کرد.


اما انگار بازی تازه برای گیتی‌پسندی‌ها آغاز شده بود و پای احمدعباسی هم تازه به‌گل‌زنی عادت کرده بود، در فاصله ۲ دقیقه مانده به پایان مسابقه باز هم سعید احمدعباسی گلزن قهار کهکشانی‌ها گلزنی کرد تا نتیجه بازی ۵ بر صفر شود.


دقیقه ۳۹ احمدعباسی با یک چرخش و شوت محکم پنجمین گل خود و ششمین گل تیمش را به‌ثمر رساند. احمدعباسی با گلات در این بازی و هفت گله شدن در این فصل نشان داد برای آقای‌گلی در این فصل هم برنامه‌ریزی کرده است.

گیتی پسند با این پیروزی قاطع، دیدنی و پرگل مقابل فرش‌آرای سرسخت برای حریفانش خط‌ونشان کشید تا کماکان با دو پیروزی و یک شکست بالانشین بماند. ضمن اینکه آن‌ها در این مسابقه کلین‌شیت کردند و هیچ گلی از حریف دریافت نکردند.


گیتی پسند اصفهان قرار بود ۳۱ مردادماه در قالب هفته چهارم در خانه فولاد زرند برابر این تیم بازی کنند، اما دیدار‌های هفته چهارم لغو شد.

 

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.