بیش از ۷۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های کردستان کشف شد

سرپرست فرمانده مرزبانی کردستان گفت: همزمان با اجرای طرح عملیاتی رعد ۵ بیش از ۷۱ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در مرز‌های استان کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،  محمد عارف سپهری سرپرست فرمانده مرزبانی کردستان   اظهار کرد: به منظور مقابله با ورود و خروج کالای قاچاق، طرح عملیاتی "رعد ۵" در مرز‌های بانه و مریوان اجرا و توفیقات خوبی در این زمینه کسب شد.

سپهری با بیان این که در اجرای این طرح یش از ۷۱ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در مرز‌های استان کشف شده است, افزود: در اجرای این طرح،۲۲۱ راس دام سبک و سنگین، ۹۰۱ هزار و ۱۰۰ نخ سیگارت، ۱۹ هزار و ۱۰۰ لیتر سوخت، ۳۹ هزار و ۳۶۸ قلم دارو، پنج هزار و ۲۵۹ ثوب البسه، هشت هزار و ۸۹۷ قلم تجهیزات پزشکی و ۲۹ دستگاه لوازم صوتی و تصویری، از قاچاقچیان کشف شد.

او با اشاره به دستگیری ۱۸ قاچاقچی و توقیف ۱۳ دستگاه خودرو، عنوان کرد: برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه در طرح "رعد ۵ "، ۷۱ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرپرست فرماندهی مرزبانی استان کردستان بر آمادگی عملیاتی مرزبانان در دفاع از مرز‌های استان و همچنین مبارزه با پدیده شوم قاچاق تأکید کرد و گفت: مرزبانان نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی و چشمانی همیشه بیدار از مرز‌های استان حراست و پاسداری کرده و با هرگونه تردد غیرمجاز و قاچاق کالا به شدت برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.