۱۲ واحد صنفی متخلف در دشتی مهروموم شد

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: ۱۲ واحد صنفی در خورموج به دلیل تخلفات بهداشتی به دست ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی مهروموم شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ جهانبخش صیادی فرمانده انتظامی دشتی بیان کرد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی این فرماندهی طرح ویژه نظارت بر واحد‌های صنفی را در شهر خورموج اجرا کردند.

او افزود: در این طرح ۱۲ واحد صنفی متخلف شناسایی و با دستور مقام قضائی مهروموم شدند و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد. همچنین  متصدیان ۴ واحد صنفی دیگر نیز به دلیل تخلفات بهداشتی به اداره تعزیرات معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی ادامه داد: استفاده از ماسک در اماکن عمومی و سرپوشیده الزامی است و ورود بدون ماسک به ادارات دولتی ممنوع است. همچنین شرکت در مراسمی مانند ترحیم با حضور بیش از ۱۰ نفر و تجمع‌هایی که باعث انتشار ویروس کرونا می‌شود، ممنوع است.


بیشتر بخوانید


صیادی با اشاره به اینکه این گونه اقدام‌ها با توجه به شیوع ویروس کرونا ادامه دارد، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را به سرعت به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.