کسب مقام اول توسط آموزش و پرورش ناحیه ۲سنندج در المپیاد نانو

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲سنندج گفت: در مرحله دوم دوازدهمین المپیاد علمی نانو، این ناحیه با موفقیت ۳۱ دانش‌آموز رتبه اول استانی و کشور را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،  محمدسعید کنعانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲سنندج  اظهار داشت: آزمون مرحله اول دوازدهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو چهارم مرداد سال جاری به صورت مجازی در سایت باشگاه نانو برگزار شد و از بین ۶هزار و ۳۶۴ داوطلب، ۵۲۴ نفر توانستند نمره حدنصاب برای ورود به مرحله دوم را کسب کنند.

کنعانی  افزود: از تعداد ۵۲۴ داوطلبی که امتیاز بالاتری کسب کرده و موفق به کسب حداقل ۱۵درصد از نمره آزمون شده‌اند به مرحله سوم راه پیدا کردند.

او  یادآور شد: از این تعداد، استان کردستان با آمار ۱۱۴ نفر راه یافته، رتبه اول کشور و دانش آموزان ناحیه ۲ سنندج نیز با آمار ۳۱ نفر راه یافته به مرحله دوم المپیاد، رتبه اول استان وکشور را برای چندمین سال متوالی کسب کردند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲سنندج اضافه کرد: امسال شاهد درخشش مجدد پایه نهمی‌ها وهمچنین راهیابی چهار نفر از دانش آموزان پایه هشتم (برای اولین بار) به مرحله دوم المپیاد بودیم.

کنعانی اظهار داشت: آزمون مرحله دوم این دوره که شامل سوالات چهارگزینه‌ای و تشریحی است، چهارم شهریور  با حضور منتخبین مرحله اول به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

او افزود: زمان برگزاری مرحله سوم (رقابت پایانی این دوره) با حضور نفرات برتر مرحله دوم و بر اساس شرایط شیوع ویروس کرونا، متعاقبا اعلام خواهد شد.

در یازدهمین دوره المپیاد نانو ۱۳دانش آموز کردستانی موفق به کسب مدال‌های مختلف شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.