قهرمان تنیس روی میز پارالمپیک ریو، مسابقات توکیو را از دست داد

پینگ پنگ باز بریتانیایی دارنده مدال طلای مسابقات پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو، به دلیل مصدومیت از حضور در بازی‌های پارالمپیک توکیو بازماند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، راب دیویس از بریتانیا قهرمان بخش انفرادی مسابقات تنیس روی میز مردان پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو، به دلیل مصدومیت از حضور در بازی‌های پارالمپیک توکیو بازماند و فرصت دفاع از عنوان قهرمانی خود را از دست داد.

این ورزشکاربریتانیایی که با مشکل کتف، دست و پنجه نرم می‌کند به موقع بهبود نیافت تا بتواند در بازی‌های پارالمپیک شرکت کند.

دیویس گفت: " بدیهی است که بسیار ناراحت هستم. کسب طلا در ریو یکی از پر افتخارترین لحظات زندگی من بود و مشتاقانه منتظر حضور در سومین بازی پارالمپیک و دفاع از عنوان قهرمانی ام بودم، اما مصدومیت بخشی از ورزش است و اکنون روی بازیابی آمادگی جسمانی خود در آستانه مسابقات جهانی سال آینده تمرکز کرده ام. "

دیویس یکی از ۱۲ ورزشکار تنیس روی میزی بود که توسط بریتانیا برای پارالمپیک توکیو انتخاب شد و جایگزینی برای او انتخاب نخواهد شد.

در تیم بریتانیا، ویل بیلی مدافع عنوان قهرمانی پارالمپیک، روس ویلسون و آرون مک کیبین دارنده مدال برنز ریو ۲۰۱۶ نیز حضور دارند.

مسابقات تنیس روی میز پارالمپیک توکیو از ۲۵ اوت تا ۳ سپتامبر در ورزشگاه متروپولیتن توکیو برگزار می‌شود و انتظار می‌رود ۵۴ کشور در ۳۱ مسابقه با هم رقابت کنند.

این ورزش از سال ۱۹۶۰ در همه بازی‌های پارالمپیک تابستانی حضور داشته است.

چین با ۶۲ مدال طلا موفق‌ترین کشور در تنیس روی میز است و آلمان و فرانسه با ۴۳ و ۳۴ طلا به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار دارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار