مردم آذربایجان غربی بیش از ۶۳۵ هزار دز واکسن کرونا دریافت کردند

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد کرونای آذربایجان غربی گفت: از ابتدای مرداد تاکنون ۳۲۷ هزار و ۶۸۲ دُز واکسن در شهرستان‌های مختلف استان تزریق شده است.

علی‌احمد آقاپور رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: در حالی که طی ماه‌های پیش از مرداد، تنها ۳۰۷ هزار دز واکسن کرونا در آذربایجان غربی تزریق شده، است، از ابتدای مرداد ماه تاکنون ۳۲۷ هزار و ۶۸۲ دُز واکسن در شهرستان‌های مختلف تزریق شده است.

آقاپور افزود: این آمار روز به روز در حال افزایش بوده به طوری که در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱ هزار و ۵۸۰ نفر به این تعداد اضافه شده است.

او اضافه کرد: امیدواریم با تداوم این روند، تعداد بیشتری از مردم استان با سرعت بیشتر واکسینه شوند.

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی اظهار کرد: در حال حاضر افراد متولد ۱۳۵۰ و پیش از آن، می‌توانند با ثبت نام در سامانه سلامت، به نشانی salamat.gov.ir واکسن خود را دریافت کنند، که البته برخی اقشار نظیر رانندگان، خبرنگاران و معلمان نیز به صورت گروهی واکسینه می‌شوند.

از آغاز شیوع بیمکاری کرونا در کشور تاکنون، نزدیک به ۲۱۳ هزار نفر از مردم استان آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد ۵ هزار ۱۱۷ نفر جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.