سیستمی شدن کنترل تردد در تمام شهر‌های کرمانشاه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: تردد در تمامی شهر‌های استان کرمانشاه کنترل و برای خودرو‌های متخلف جریمه اعمال می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فضل‌الله شیری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: در پی ابلاغ مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اعمال و تشدید ممنوعیت‌های تردد در کشور از ساعت ۱۲ ظهر یکشنبه ۲۴ مرداد ماه این ممنوعیت‌ها به صورت ویژه در ایام تعطیلات در ورودی و خروجی تمام شهر‌ها اعمال شده و تا پایان روز جمعه پنجم شهریور ماه ادامه دارد.

او افزود: کنترل‌های فیزیکی و سیستمی توسط پلیس راهور در تمامی شهر‌های استان کرمانشاه انجام می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه اظهار داشت: بر اساس قانون، ورود خودرو‌های غیربومی و خروج خودرو‌های بومی در شهر‌های قرمز یک میلیون تومان و در شهر‌های نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه داشته و تردد شبانه از ساعت ۲۲ لغایت سه بامداد ممنوع بوده و خودرو‌هایی که قانون را رعایت نکنند، ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

شیری بیان داشت: بنا بر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تمامی خودرو‌هایی که جریمه کرونایی دارند، تا یک‌ماه فرصت پرداخت داشته در غیر این صورت جریمه آن‌ها دوبرابر می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه ادامه داد: تمامی مجوز‌هایی که تا قبل از تاریخ ۲۴ مردادماه از سوی هر مرجعی که صادر شده بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا باطل است.

شیری با اشاره به مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک و آموزشگاه‌های رانندگی گفت: مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک فقط در روز‌های تاسوعا و عاشورا تعطیل است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: مردم تحت هیچ شرایطی قصد سفر نکنند، زیرا که چاره‌ای جز برگشت ندارند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.