کاهش پرواز در فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان از کاهش پرواز در فرودگاه‌های استان به دلیل موج جدید کرونا خبر داد.

 

 علی جزینی زاده مدیرکل فرودگاه‌هایمدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان  با اشاره به وضعیت پرواز‌ها در فرودگاه‌های  سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: تعداد پرواز‌های مسافری در فرودگاه بین المللی شهدای زاهدان با کاهش چشمگیری همراه بوده است.

وی با اشاره به موقعیت وفاصله زیاد استان سیستان وبلوچستان از مرکز کشور که منجربه افزایش و مقاصد پروازی در فرودگاه‌های شهدای زاهدان، زابل وایرانشهر شده است، به تصمیمات اتخاذ شده در ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و تعطیلات اخیر که باعث کاهش تعداد پرواز‌های مسافری در فرودگاه‌های استان شده اشاره و خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود در هفته آینده کاهش پرواز‌ها ادامه داشته باشد.

جزینی زاده گفت: به طور متوسط در فرودگاه شهدای زاهدان ۱۱۸ پرواز مسافری در هفته انجام می‌شد که اکنون این مقدار به ٨٢ پرواز رسیده است.

وی ادامه داد: در فرودگاه شهدای زابل نیز به طور متوسط ١٢ پرواز بوده که به ١٠ پرواز و در فرودگاه شهدای ایرانشهر نیز ٨ پرواز متوسط در هفته بوده که به ٦ پرواز کاهش یافته است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان با اشاره مقاصد پروازی در فرودگاه‌های استان گفت: در فرودگاه شهدای زابل پرواز به مقاصد مشهد، تهران و گرگان، فرودگاه شهدای ایرانشهربه مقصدتهران و در فرودگاه بین المللی شهدای زاهدان پرواز به مراکز بیشتر استان‌ها انجام می‌شود.

جزینی زاده با اشاره به میزان تعداد مسافردر پرواز‌ها گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا و ضرورت اجرای پروتکل‌های بهداشتی مسافرگیری تنها با ۶۰ درصد ظرفیت پرواز‌ها انجام می‌شود.

جزینی زاده در پایان افزود:فرودگاه بین المللی شهدای زاهدان پرواز‌های شرکت‌های هواپیمایی ایران ایر، آسمان و قشم ایر، سا‌ها ومعراج با کاهش روبرو بوده اند و پرواز‌های دیگر شرکت‌های هواپیمایی فعال دراستان به دلیل ساعت پرواز، بعد مسافت و درخواست مردم همانند قبل، با ۶۰ درصد ظرفیت هواپیما در حال انجام وخدمت رسانی به مردم شریف استان می‌باشند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار