پارالمپیک توکیو؛

اولین گروه ورزشکاران پارالمپیکی امروز راهی توکیو می‌شوند

نخستین گروه از ورزشکاران پارالمپیکی ایران عصر امروز (پنجشنبه) برای حضور در شانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک راهی ژاپن خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین گروه ورزشکاران پارالمپیکی متشکل از ورزشکاران رشته‌های والیبال نشسته، جودو، بسکتبال با ویلچر، پارا دو و میدانی، تیر و کمان، پاراوزنه برداری و چند رشته دیگر امروز راهی ژاپن خواهند شد. ۲۵ ورزشکار در رشته‌های مختلف در ترکیب این کاروان حاضر هستند و ۲۰ نفر از کادر فنی و رسانه‌ها نیز آنان را همراهی می‌کنند.

این کاروان ساعت ۲۳:۳۰ از فرودگاه امام خمینی (ره) راهی کشور قطر و از آنجا به توکیو خواهد رفت.

بنا به تصمیم مسئولان کمیته ملی پارالمپیک کاروان ورزشی ایران که متشکل از ۶۲ ورزشکار و ۲۰ کادر فنی است در قالب ۷ پرواز به توکیو خواهد رفت و با ۶ پرواز به ایران برخواهد گشت.

شانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک از دوم تا چهاردهم شهریور ماه در شهر توکیو برگزار خواهد شد. کاروان ورزشی ایران با ۶۲ ورزشکار در ۱۰ رشته به سرپرستی هادی رضایی در این دوره از بازی‌ها حضور دارد. پرچمداران کاروان ایران در این دوره از بازی‌ها زهرا نعمتی و نورمحمد آرخی هستند.

تیم بسکتبال با ویلچر ایران نخستین نماینده کشورمان است که به میدان خواهد رفت. این تیم روز چهارم شهریور به مصاف استرالیا می‌رود. همچنین زهرا نعمتی نخستین ورزشکاری است که روز پنجم شهریور به مصاف رقیبان خود می‌رود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.