سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر:

بازیکنان با معنویت خاصی راهی توکیو می‌شوند/ ستاره تیم ملی به ویروس کرونا مبتلا شد

عباس آقاکوچکی درباره وضعیت تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در آستانه اعزام به مسابقات پارالمپیک توضیحاتی را بیان کرد.

عباس آقاکوچکی سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در حاشیه مراسم بدرقه ورزشکاران پارالمپیکی به توکیو اظهار کرد: تیم ملی  بسکتبال تمرینات خوبی انجام داده  است و تنها مشکلی که برای ما  پیش آمد،   این است که  یکی از بهترین و تاثیرگذارترین بازیکنان ما متاسفانه به ویروس کرونا مبتلا شد. این بازیکن می‌توانست  از لحاظ فنی خیلی  به تیم کمک کند و ابتلای او به ویروس کرونا خیلی ما را رنجاند. البته با مشورت با کادر فنی برای جانشینی این بازیکن به نتیجه رسیدیم و ان شا الله بتوانیم بازی‌های خوبی به نمایش بگذاریم.  

او ادامه داد: گروه ما در مسابقات پارالمپیک توکیو خیلی سخت است  و ما با قهرمان پارالمپیک و قهرمان جهان همگروه هستیم و بازی اول ما با تیم ملی استرالیا است. بچه‌ها بسیار باانگیزه هستند و در تیم ما یک جوان گرایی خیلی خوبی اتفاق افتاده  و آینده نگری خوبی صورت گرفته است. این جوانگرایی به این معنا نیست که برای کسب تجربه به مسابقات پارالمپیک برویم بلکه به توکیو می‌رویم که بهترین بازی‌های خود را به نمایش بگذاریم. امیدواریم بتوانیم  که با افتخار  از این میدان بزرگ بیرون بیاییم.  

آقا کوچکی درباره اینکه اعزام  به مسابقات پارالمپیک همزمان با ایام محرم است، گفت: من خیلی به این مسئله توجه دارم و روند آماده سازی بازیکنان خوب بوده و با انگیزه بازیکنان تمرین کردند. اعزام ما به توکیو همزمان با ایام ماه محرم خیلی به بازیکنان انگیزه می‌دهد تا بازی‌های خوبی در پارالمپیک انجام بدهند. همچنین با معنویت خاصی بازیکنان راهی توکیو می‌شوند. خدا را شکر که کمیته ملی پارالمپیک مراسم خوبی برگزار کرد و بازیکنان آگاه هستند و خدایی حرکت می‌کنند.

او افزود: مطمئن هستم بچه‌ها  الهام و نیرو می‌گیرند و با یک اتحاد و همدلی راهی توکیو می‌شوند. رأفت و دلسوزی در ایام محرم وجود دارد و این موضوع روی بچه‌ها تاثیر می‌گذارد و با یک معنویت خاصی در مسابقات شرکت می‌کنند. ما هم سعی می‌کنیم از این فضا استفاده کنیم و بچه‌ها را در مسیر خوبی هدایت کنیم. مطمئن هستم بازیکنان با تعصب خاصی در توکیو بازی خواهند کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار