هالند و امباپه سال ۲۰۲۲ در تیم فوتبال رئال مادرید خواهند بود؟

به گفته اکثر رسانه ها، ارلینگ هالند و کیلیان امباپه، سال ۲۰۲۲ به تیم فوتبال رئال مادرید می روند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق ادعای سیرو لوپز خبرنگار اسپانیایی، تیم فوتبال رئال‌مادرید توانسته است با دورتموند بر سر انتقال ارلینگ هالند در تابستان ۲۰۲۲ به توافق برسد. قرارداد هالند با دورتموند تا سال ۲۰۲۴ معتبر است و به ادعای این خبرنگار رئال مادرید می‌تواند با پرداخت ۷۵ میلیون یورو در تابستان بعدی (طبق بندی که در قرارداد او است)، ستاره نروژی را جذب کند.

این خبر در حالی مطرح شده است که قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن‌ژرمن نیز در تابستان ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد و او می‌تواند در انتقالی آزاد راهی رئال مادرید شود. هرچند روزنامه مارکا مدعی شده است فوق ستاره فرانسوی طی درخواستی رسمی، خواهان مذاکره پاریسی‌ها با رئال مادرید برای انتقال در همین تابستان شده و تمیم بن‌حمد آل‌ثانی (مالک پاری سن ژرمن) تصمیم نهایی را می‌گیرد.

به نظر می‌رسد امباپه و هالند، هر دو سال آینده به کهکشانی‌ها ملحق شوند؛ مگر این که اتفاق دیگری در این ۱۳ روز باقی مانده تا پایان نقل و انتقالات رخ دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
روز سرنوشت‌ساز قایدی و استقلال
تکلیف ماندن یا نماندن ستاره تیم فوتبال استقلال در این تیم امروز (جمعه) مشخص می‌شود.

dortmund ehtiyaj be yek bazi saz bejay sancho darad ehtmal besyar ghayedi ra Dortmund mikhahad ghayedi be dortmund miravad
آخرین اخبار