۸۵۴ خیر مهابادی حامی ایتام و محسنین هستند

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: ۸۵۴ خیر این شهرستان حامی فرزندان یتیم و محسنین این شهرستان هستند که ماهانه برای آن‌ها مبالغی واریز می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، حسین خضری مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد اظهار داشت: طرح‌های مختلفی در کمیته امداد امام خمینی (ره) برای خدمت به نیازمندان و محرومان تدارک دیده شده که یکی از آن‌ها که مورد استقبال خیران نیز قرار گرفته طرح حمایت از اکرام ایتام و محسنین است.

او با اشاره به اینکه محسنین فرزندانی هستند که از نعمت پدر برخوردار بوده، اما سرپرست خانواده بنا به دلایل مختلف مانند از کار افتادگی، معلولیت و یا بیماری صعب العلاج قادر به تامین معیشت خانواده نیست، افزود: در طرح اکرام ایتام و محسنین، حامیان نیکوکار حمایت مادی و معنوی فرزندان یتیم و محسنین را برعهده دارند تا بتوانند بستر زندگی شایسته‌ای را برای این عزیزان فراهم کنند.

خضری تصریح کرد: هم اکنون ۳۱۹ یتیم و ۵۳۵ فرزند محسنین در این شهرستان تحت حمایت ۸۵۴ خیر حامی هستند و ماهانه دریافتی دارند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد اضافه کرد: سرانه دریافتی فرزندان یتیم و محسنین در مهاباد به طور میانگین ماهیانه بیش یک میلیون و ۳۵۰ هزار ریال است که نسبت به میانگین استانی کم‌تر بوده و در تلاش هستیم با جذب تعداد بیشتر حامیان، میانگین پرداختی افزایش یابد.

او ادامه داد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند برای حمایت از فرزندان یتیم و محسنین ثبت نام کرده و در این طرح مشارکت کنند ضمن اینکه میزان کمک از سوی کمیته امداد امام (ره) تعیین نمی‌شود بلکه با توجه به اینکه این کمک‌ها اختیاری و براساس نیّت افراد است، رقم کمک به میزان دلخواه نیکوکار است.

خضری بیان کرد: با عضویت در طرح اکرام ایتام، نیکوکار شماره کارت مختص یتیم و فرزند تحت حمایت خود را دریافت می‌کند و می‌تواند هر ماه کمک‌های خود را به حساب این عزیزان واریز نمایند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.