امام جمعه بوشهر:

مسئولان با سوداگران فروش داروی کرونا با شدت برخورد کنند

صفایی بوشهری از مسئولان امور نظارتی خواست با سوداگرانی که با فروش دارو به قیمت گزاف جان مردم را در بحران کرونا نشانه گرفته‌اند، به شدت برخورد کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیام آدینه این هفته با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد علیه السلام، بیان کرد: آن امام بزرگوار در سخت‌ترین وضعیت سیاسی، فرهنگی و اجتماعی به امامت رسید و بعد از جریان کربلا که اسلام ناب محمدی در معرض نابودی کامل قرار داشت با برنامه‌های خاص، اسلام و جامعه اسلامی را دوباره احیا کرد.

او افزود: از آثار عالی آن امام کتاب شریف صحیفه سجادیه، رساله حقوق و بسیاری از احادیث ارزشمند و هدایت‌گر است که به همگان پیشنهاد می‌شود آن آثار آسمانی را با دقت و تدبّر مطالعه کنند.

امام جمعه بوشهر سپس با گرامیداشت اول شهریور روز پزشک، چهار شهریور روز کارمند و پنج شهریور روز داروساز، بیان کرد: امیدوارم در این شرایط خاص، همه فعالان این حوزه‌ها با تلاش جهادی در خدمت به مردم عزیز موفق باشند و با تمام وجود، مشکلات مردم را به شکل جهادی برطرف کنند.

صفایی بوشهری همچنین وضعیت توزیع دارو در شرایط حاد بیماری کرونا را نیازمند مدیریتی مردم‌گرا دانست و عنوان کرد: در برخی از نقاط، داروی این بیماری به صورت غیرقانونی و آزاد با قیمت‌های گزاف فروخته می‌شود. باید مسئولان امور نظارتی هرچه سریع‌تر این مشکل را حل کنند و با متخلفان سودجو و سوداگر که جان مردم را نشانه گرفته‌اند و به فکر ثروت اندوزی در این بحران سخت هستند به شدت برخورد کنند.

او از همه شرکت کنندگان در شورای عالی و قرارگاه مردمی حمایت از درمان بیماران کرونایی استان بوشهر قدردانی کرد و ادامه داد: امیدوارم هر چه زودتر این بیماری با همکاری و همیاری همگان برطرف شود.


بیشتر بخوانید


امام جمعه بوشهر، از همه هیات‌های مذهبی، مساجد و مراکز عزاداری تشکر کرد که با برنامه‌های پربار حسینی و مراعات کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی مراسم ارزشمند عزاداری سالار شهیدان و یاران باوفای ایشان را برگزار کردند و نشان دادند که دارای فرهنگ بالای اسلامی و مدیریتی هستند.

صفایی بوشهری از نهاد‌های تبلیغی و صداوسیما نیز که در ارائه مراسم عاشورایی تلاش قابل توجهی داشتند، قدردانی کرد.

او به تحولات افغانستان هم اشاره و بیان کرد: بار دیگر افغانستان مظلوم شاهد یک تحول و واقعه عظیم سیاسی شد و نشان داد که قدرت‌های ستمگر جهانی مانند آمریکا دارای چه مرتبه‌ای از جنایات ضد بشری هستند. امیدوارم سرنوشت مردم عزیز افغانستان به دست مردم مسلمان آن رقم بخورد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.