پذیرایی از مشتریان کافه به واسطه چند ربات + فیلم

صاحب یک کافه به واسطه چند ربات فعالیت‌های مغازه خود را پیش می‌برد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  دانشمندان حوزه رباتیک یک ربات جدید را طراحی کرده‌اند که به شکل بچه پنگوئن است و در یک کافه فعالیت دارد. این ربات پیشرفته در نزدیکی ورودی کافه با مشتریان صحبت می‌کند. در این کافه نزدیک به ۲۰ ربات مینیاتوری با چشم‌های بادامی شکل روی سایر میز‌ها و نقاط دیگر کافه نشسته‌اند و به انجام امور و رفع نیاز مشتریان خود می‌پردازند تا مشکلی در کافه ایجاد نشود. صاحب این مغازه در ماه ژوئن توانست در منطقه نیهونباشی توکیو کافه خود را افتتاح کند.

در حال حاضر در این کافه کارکنانی از سراسر ژاپن و خارج از مرز‌های این کشور فعالیت دارند و در ابتدا قرار بود کافه ربات‌ها سال گذشته همزمان با بازی‌های پارالمپیک افتتاح شود که به دلیل همه‌گیری کرونا افتتاح آن با تعویق همراه شد.


بیشتر بخوانید


میچیو ایمای رئیس کافه ربات‌ها به صورت غیر حضوری و با استفاده از یک ربات به مشتری‌های خود خوش آمد می‌گوید و این کار را از ۸۰۰ کیلومتر دورتر و شهر هیروشیما به صورت آنلاین انجام می‌دهد و خودش در کافه حضور ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
ربات ها در یک سال فوق‌العاده پیشرفته خواهندشد. تا جایی که یک هتل مدرن و زیبا کاملاً توسط ربات ساخته شود.
ربات ها ميتوانند یادبگیرند و از دانش آموخته استفاده کنند. به اندازه ای هوشمند میشوند که هوشمندی آنان معلوم می‌شود. و ماشین ها نیز اتوماتیک خواهند شد به اندازه‌ای که خوب و بد را تشخيص می‌دهند. اگر در زمینه رباتیک ملی اصرار کنید به مسئولان که تلاش در زمینه ربات های مدرن را بیشتر کنند آینده مثلاً 15 سال دیگر خوشحال خواهید بود. چون رسانه های خبری اختراعات رباتیک را دنبال می‌کنند.
یک شبکه رباتیک می‌تواند به هلال احمر در امداد رسانی کمک نماید.
آخرین اخبار