ترفند جالب یک پدر برای ترغیب فرزندش به نظافت اتاق

چاد مک هانت با ریختن دانه‌های برنج که شبیه فضولات موش بودند بچه هایش را ترغیب به تمیز کردن اتاق هایشان کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از mirror، برای بسیاری از خانواده‌ها، تمیز کردن اتاق‌ها توسط نوجوانان یک چالش اساسی است، آن‌ها همیشه راه‌هایی برای فرار از این کار پیدا می‌کنند مثل سر و صدا کردن، بهانه جویی و یا می‌گویند که بعدا این کار را حتما انجام می‌دهند دقیقا برعکس آن چه از آن‌ها خواسته اید.

تمیز نگه داشتن اتاق

به هر حال در دنیای امروز چگونه می‌توانید به فرزندان خود یاد بدهید که اتاق خودشان را تمیز نگه دارند؟ در همین زمینه یک پدر خلاق راه حل مبتکرانه‌ای را ارائه کرده است، بچه‌های خود را فریب دهید تا اتاق هایشان را تمیز کنند.

چاد مک هانت که Mirror و Sun او را نابغه می‌نامند، در آوریل ۲۰۲۱ هنگامی که بچه‌های نوجوانش برخلاف میل او به غذا خوردن ادامه دادند، به این ایده هوشمندانه رسید، مک هانت در پستی در فیسبوک توضیح داد که چگونه بچه هایش به سادگی درخواست‌های او را مبنی بر توقف غذا خوردن و گذاشتن ظروف در اتاق هایشان نادیده گرفتند.

تمیز کردن اتاق

او بعد از این اتفاق با ماشین به Whole Foods رفت و مقداری دانه‌های برنج سیاه نپخته خرید که بیشتر شبیه فضولات موش هستند و بعد از بازگشت به منزل تمام اتاق بچه‌های خود را با برنج کثیف کرد، مک هانت به بچه‌های خود گفت که یک موش خانواده اش را برای غذا خوردن به اتاق آن‌ها دعوت کرده است، طبیعتاً فرزندان او شوکه شدند و فکر کردند موش‌ها واقعاً وارد اتاق آن‌ها شده اند. در حالی که مک هانت حقیقت را به فرزندان خود نگفته است.

دانه های برنج سیاه

به هر حال او می‌گوید که با این راهکار دیگر مشکل تمیز کردن اتاق ندارند و بچه‌ها کاملا یاد گرفته اند که در یک زمان مشخص وسایل شخصی شان را مرتب کرده و اتاق خود را تمیز نگه دارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
خیلی جالب بود!!!