فردا پایان مهلت ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی

مهلت ثبت نام متقاضیان تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی استان سمنان فردا ۳۱ مرداد به پایان می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رئیس دانشگاه علمی و کاربردی استان سمنان گفت: امسال ۱۱ مرکز علمی کاربردی استان در ۸۳ کد رشته‌محل، شامل ۵۱ رشته کاردانی و ۳۲ رشته کارشناسی دانشجو می‌پذیرد.

سعید محمدیان سمنانی افزود: ثبت نام دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای و مهندسی فناور دانشگاه علمی و کاربردی تا ۳۱ مرداد ادامه دارد.

به گفته وی، در حال حاضر دانشگاه علمی کاربردی استان سمنان ۲ هزار و ۴۰۰ دانشجو دارد و سال گذشته بیش از ۹۰۰ دانشجو در استان سمنان ثبت نام کردند.

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی استان سمنان گفت: متقاضیان حق التدریس در این دانشگاه هم می‌توانند به تارنمای jam.uast.ac.ir مراجعه کنند.

محمدیان سمنانی گفت: علاوه بر مدرسان حق‌التدریس، مدرسین خبره به معنای افرادی که تحصیلات دانشگاهی ندارند، اما در کار خود خبره هستند نیز می‌توانند به عنوان مدرس دروس عملی ثبت نام کنند.

وی افزود: کلاس‌های نظری فعلا به صورت مجازی و کلاس‌های عملی در صورت واکسیناسیون دانشجویان و مجوز ستاد مقابله با کرونا و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به صورت حضوری برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی استان سمنان گفت: دوره آموزشی آشنایی با نظام علمی کاربردی برای مدرسانی که سال ۹۹ ثبت نام کردند، ۱۰ شهریور برگزار می‌شود و این دوره هم مجازی هم حضوری است.

استان سمنان بیش از ۶٠ دانشگاه و موسسه آموزش عالی با حدود ٧۶ هزار دانشجو دارد.

انتهای پیام/ گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار