رعایت ۹۰ درصدی اصول بهداشتی در هیئت‌های عزاداری خوزستان

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: شیوه نامه‌های بهداشتی در بیش از ۸۰ تا ۹۰ درصد هیئت‌های عزاداری به خوبی رعایت شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی‌زاده مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: حدود ۲ هزار هیات عزاداری حسینی در خوزستان وجود دارد که طبق بررسی کارشناسان ما و شبکه بهداشت و درمان، شیوه نامه‌های بهداشتی در بیش از ۸۰ تا ۹۰ درصد این هیات‌ها به خوبی رعایت شد و جز این انتظار نمی‌رفت.

او بیان داشت: زمانی که احساس شد شیوه نامه‌های بهداشتی در یادمان شهدای بین الحرمین اهواز به خوبی رعایت می‌شود گروه وابسته به این سازمان برای اجرای تعزیه در این آیین حضور پیدا کرد.

حجت الاسلام نبی زاده تصریح کرد: برنامه بین الحرمین نمونه‌ای از یک اجتماع بزرگ است و تعداد زیادی از مردم اهواز در این اجتماع‌ها شرکت می‌کنند البته گمان ما این بود دستورالعمل‌های بهداشتی در هیات‌ها کمتر رعایت شود و خطری عزاداران را تهدید کند در این مورد مقداری احتیاط کردیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان ادامه داد: اگر ما بتوانیم معارف دینی و اعتقادات خود را در قالب هنر به مردم ارایه بدهیم معرفت افزایی و نفوذ در نفوس انسان‌ها بیشتر خواهد بود، بنابراین یکی از وظایف ما این است تا این گروه‌های هنری را که تلاش می‌کنند معارف را در قالب یک بسته کامل هنری اجرا کنند حمایت، و در آینده بیش از این داشته باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.