مجیدی: بازیکنان جدید به جمع ما اضافه می‌شوند / فروش قائدی منتفی است

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان جدید طی روز‌های آینده به جمع ما اضافه می‌شوند و با آن‌ها قرارداد منعقد می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پایان جلسه امروز در دفتر باشگاه استقلال گفت: ان شاءالله پس از پایان نقل و انتقالات به طور مفصل در مورد بازیکنان، پیشنهاداتی که به بازیکنان دادیم و رقم قرارداد‌ها صحبت می‌کنم. البته باید بگویم خیلی از بازیکنان ارقام ما را قبول نکردند و در روز‌های آینده بازیکنان جدیدی به جمع ما اضافه می‌شوند.

او درباره مطرح شدن اسامی مانند اشکان دژاگه و رضا اسدی گفت: در‌ مورد لیست صحبتی نمی‌کنم. با چند بازیکن جدید صحبت کردیم و توافق اولیه انجام شده است. ان شاءالله طی چند روز آینده نهایی می‌شوند.

او درباره وضعیت ارسلان مطهری گفت: اجازه بدهید من در آینده با هواداران درباره بازیکنان و ارقامی که به آن‌ها به همراه آپشن پیشنهاد دادیم، صحبت می‌کنم. چند روز بگذرد و سپس صحبت می‌کنم.

مجیدی در مورد ارقامی که در‌ نقل و انتقالات مطرح می‌شوند، بیان کرد: در مورد ارقام قرارداد‌ها اگر با چشم خودم نمی‌دیدم و از طرف باشگاه به من اعلام می‌شد، اصلا باور نمی‌کردم. واقعیت را می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره لیست خروجی تیمش گفت: هنوز تصمیم نهایی نگرفته ایم، اما بر اساس نیاز‌هایی که داریم و پست‌هایی که می‌خواهیم، صحبت کرده ایم. طی روز‌های آینده اگر مشکلی پیش نیاید قرارداد‌ها منعقد می‌شوند.

مجیدی درباره آخرین وضعیت مهدی قائدی گفت: فروش او منتفی شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار