فعالیت بیش از ۳۵ کانون محلی در چهارمحال و بختیاری

دبیر کانون‌های خدمت رضوی چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون بیش از ۳۵ کانون محلی در سطح استان فعال است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام ابراهیم حجت پناه دبیر کانون‌های خدمت رضوی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: این کانون‌ها متناسب با شرایط هر منطقه به‌صورت خودجوش به اقشار محروم خدمت‌رسانی می‌کنند به طوری که در ماه محرم امسال، ۴۰ رأس دام سبک ذبح و در بین نیازمندان استان توزیع شد.

او افزود: یک هزار و ۸۵۰ خادمیار رضوی در چهارمحال و بختیاری فعال هستند و هم‌اکنون بیش از ۳۵ کانون محلی در سطح استان فعال است.


بیشتر بخوانید


حجت‌الاسلام حجت پناه اضافه کرد: طبخ و توزیع غذای گرم به مناسبت‌های مختلف، بهسازی خانه محرومان، توزیع بسته‌های معیشتی و اعزام زائر اولی‌ها به مشهد مقدس ازجمله فعالیت‌های کانون‌های خدمت رضوی در چهارمحال و بختیاری است.

او اظهار داشت: علاوه بر توزیع بیش از پنج هزار بسته مواد غذایی در ماه مبارک رمضان در استان، هم‌زمان با دهه ولایت بیش از ۱۰ هزار پرس غذای تبرکی با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) طبخ و توزیع شد.

حجت پناه تصریح کرد: ۱۵۰ رأس دام سبک در دهه ولایت ذبح و در بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری توزیع‌شده است همچنین ایجاد اشتغال خرد و تحت پوشش قرار دادن خانواده‌های محروم ازجمله فعالیت‌های آینده کانون‌های خدمت رضوی در استان است.

او گفت: مردم نیکوکار می‌تواند با اهدای نذورات و وقف اماکن و تجهیزات در اشتغال‌زایی و رفع مشکلات خانواده‌های محروم ساکن چهارمحال و بختیاری مشارکت کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.