بنت در واکنش به درگیری‌های غزه: انتقام می‌گیریم!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به تحولات اخیر غزه مدعی انتقام گیری شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از یدیعوت آحارونوت، در پی درگیری‌های مرزی در نوار غزه، نخست وزیر رژیم صهیونیستی وعده انتقام گیری در این خصوص را داد.

پایگاه صهیونیستی یدیعوت احارونوت با انتشار خبری نوشت: در پی درگیری‌های مرزی غزه که روز شنبه به وقوع پیوست و طی آن یک افسر پلیس به شدت زخمی شد، نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی قول داد تا اسرائیل علیه افرادی که به سربازان و غیرنظامیان آسیب رسانده اند، انتقام گیری کند

گفتنی است ارتش رژیم صهیونیستی شب گذشته در اقدامی تجاوزکارانه به نوار غزه اعلام کرد چندین موضع حماس را در باریکه غزه هدف قرار داده است. ارتش رژیم صهیونیستی پس از حملات گسترده خود به نوار غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد این حملات هوایی به چهار محل بود که نیرو‌های حماس در آنجا حضور داشتند.

این رژیم ساعاتی پیش پس از ارسال جنگنده‌های خود از راه دریا نیز به مناطق مختلف در نوار غزه شلیک کرد.

همچنین رسانه‌های عبری صبح امروز یکشنبه از آخرین تحولات وضعیت متشنج در مرز‌های نوار غزه در پی راهپیمایی‌هایی که روز گذشته در سالروز آتش زدن مسجد مبارکه الاقصی آغاز شد، خبر دادند.

آلموگ بوکر، خبرنگار کانال ۱۰ رژیم صهیونیستی، گفت: «معلوم می‌شود که اسرائیل آماده انجام هر کاری است تا درگیر تشدید حماس در نوار غزه نشود.»

بوکر افزود: حماس این را به خوبی درک می‌کند و بار دیگر دستور کار را تعیین می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار