مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی خبرداد:

تهیه بیش از ۲۰۰ مقاله در زمینه دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی

سرهنگ کریمی گفت: تاکنون بیش از ۲۰۰ مقاله در زمینه دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی تهیه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در آیین بازدید مدیران و کارکنان وزارت دفاع در استان مرکزی از مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان مرکزی گفت: تاکنون بیش از ۷۱۴ مدخل و بیش از ۲۰۰ مقاله در زمینه دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی تهیه شده و کار همچنان ادامه خواهد داشت.

سرهنگ کریمی افزود: یکی از روش‌های علمی انتقال و تبیین فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان تهیه دانشنامه استانی دفاع مقدس استان است که خوشبختانه به برکت کنگره شهدای استان امروز به پیشرفت‌های خوبی رسیده است.

او اضافه کرد:یکی از مهمترین برنامه‌های امسال در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تبیین و انتقال فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس به نسل جوان است که در ابعاد مختلف برنامه‌های متنوع و شاخصی برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: بازدید اقشار مختلف مردم از مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان در قالب برنامه‌ها و طرح‌های مختلف یکی دیگر از اقدامات مهم در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

او ادامه داد: تاکنون بیش از ۳۰ هزار نفر از این مرکز بازدید داشته اند و امیدواریم با ریشه کنی ویروس منحوس کرونا مردم و خصوصا جوانان بتوانند از این مرکز فرهنگی بازدید داشته باشند.

سرهنگ کریمی با اشاره به نامگذاری سی و یکم مرداد ماه به نام روز صنعت دفاعی کشور اظهار کرد: این روز یادآور رشادت‌ها و مجاهدت‌های شهدا، رزمندگان و همه فعالان این عرصه است که گمنامانه برای پشتیبانی همه جانبه از نیرو‌های مسلح تلاش می‌کنند.

او تصریح کرد: فعالان صنعت دفاعی علیرغم وجود توطئه‌های دشمنان با تحریم‌های ظالمانه و فتنه انگیزی‌های آن‌ها افتخارات بزرگی برای کشور و نظام اسلامی به ماندگار گذاشتند و بسیاری از نیاز‌های کشور در حوزه دفاعی را برطرف کردند.


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: پیشرفت‌ها و دستاورد‌های عظیم صنعت دفاعی در سایه استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت های داخلی رقم خورده و این درس بسیار بزرگی است که باید کشور را با استفاده از ظرفیت‌های داخلی در همه حوزه‌ها توانمند کنیم.

او افزود: خوشبختانه صنعت دفاعی کشور و استان مرکزی در خصوص مقابله با ویروس منحوس کرونا اقدامات قابل تقدیری انجام داد و علاوه بر تامین بسیاری از نیاز‌ها در حوزه بهداشت و درمان توانست تهدیدات را به فرصت‌ها تبدیل کند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.