هواداران تراکتور رسیدگی به وضعیت تیم را خواستار شدند

تعدادی از هواداران تیم فوتبال تراکتور در اعتراض به وضعیت این تیم و بلاتکلیفی موجود، در هیأت فوتبال آذربایجان‌شرقی حاضر شده و رسیدگی مسئولین استانی به مشکلات این باشگاه را خواستار شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،در حالی که کمتر از ۴۰ روز به آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران مانده است، به دلیل مشکلات مالی و شکایت‌های ثبت شده در فیفا، پنجره نقل و انتقالات باشگاه تراکتور مسدود شده و این موضوع موجب نگرانی هواداران این تیم شده است.

جواد ششکلانی رئیس هیأت فوتبال استان روز یکشنبه با حضور در جمع هواداران تراکتور ضمن شنیدن صحبت‌ها و دغدغه‌های هواداران در پاسخ به اعتراض هواداران گفت: ما نیز در کنار هواداران تراکتور فراز و نشیب‌های زیادی را دیده ایم، اما با وجود همه‌ی آن فراز و نشیب‌ها تراکتور تا سه سال قبل همواره جایگاه خوبی داشت.

اوافزود:تراکتور باید در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در مقابل النصر بازی کند البته اکنون هم دیر نیست، اما متاسفانه ناملایمت‌هایی در باشگاه به وجود آمد.

اودر رابطه با واگذاری باشگاه تراکتور به بخش خصوصی گفت: حرف ما در زمان واگذاری باشگاه این بود که به رغم اهمیت دادن به بخش خصوصی در سایر حوزه ها، این موضوع در ورزش و به خصوص فوتبال موفقیتی ندارد و هیچ توجیهی برای ورود بخش خصوصی به ورزش و فوتبال وجود ندارد.

رئیس هیأت فوتبال استان ادامه داد: ما با شخص خاصی کار نداریم، اما موضع هیأت فوتبال در فضای مجازی و رسانه‌ها موجود است و ما معتقد بودیم مدیریت باشگاه باید در اختیار کارخانه قرار گیرد، اما سیاست به گونه‌ای بود که تصمیم بر واگذاری تیم به بخش خصوصی اتخاذ شد.

جواد ششکلانی متذکر شد: عده‌ای در آن ایام جوسازی کردند که هیأت فوتبال مخالف پیشرفت تراکتور است و به همین دلیل با واگذاری این تیم به بخش خصوصی مخالفت می‌کند.

او با بیان اینکه احساس مسئولیت هیأت فوتبال نسبت به تراکتور چندین برابر هواداران است، تاکید کرد: وظایف هیأت مشخص است و ما بر طبق قانون نمی‌توانیم به تصمیمات باشگاه ورود کنیم، اما با این وجود پیگیر مشکلات باشگاه هستیم و به صورت کتبی و شفاهی با مراجع ذی صلاح صحبت کرده ایم.

او گفت: فردا جلسه‌ای با حضور مسئولین استانی، مدیریت باشگاه و هیأت فوتبال استان در فرمانداری برگزار خواهد شد و خروجی جلسه به اطلاع عموم هواداران خواهد رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.