احسان کوزه گر شهردار نیاسر شد

عضو شورای اسلامی شهر نیاسر گفت: استاندار اصفهان طی حکمی ضمن موافقت با پیشنهاد شورای اسلامی نیاسر، احسان کوزه گر را به عنوان شهردار نیاسر منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  مهدی تقی پور  عضو شورای اسلامی شهر نیاسر اظهار کرد: کوزه گر دانش آموخته کارشناسی ارشد عمران است پیش از این مدیریت شهر‌های مشکات و آران و بیدگل را در سابقه خود دارد.

او تصریح کرد: خدمت‌رسانی مسئولانه همراه با ایجاد حس آرامش و امنیت در شهروندان و رضایتمندی با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات شهری مهم‌ترین وظایف شهردار است که این موارد در انتخاب شهردار مورد توجه شورای اسلامی قرار داشت.

این عضو شورای اسلامی شهر نیاسر با اشاره به موقعیت نیاسر به عنوان یکی از مراکز گردشگری کشور افزود: شهردار خلاق، خوشفکر و ایده‌پرداز می‌تواند با کمک کارشناسان مدیریت شهری و شهروندان، مزیت‌ها و نقاط قوت شهر را شناسایی کرده و با برنامه‌ریزی مناسب، برای شهروندان محیطی جذاب همراه با حس رفاه و آرامش را فراهم کند.

تقی پور گفت: تخصص در مدیریت شهری به عنوان یک رویکرد، در بهبود شرایط زیستی و ایجاد رشد اقصادی از جمله رویکرد‌های انتخاب شهردار بود که باعث رشد اقتصادی و تثبیت موقعیت سیاسی شهر و افزایش مشارکت شهروندان در امور شهری می‌شود.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.