۲ هزار راننده ناوگان عمومی در مهاباد علیه کرونا ایمن شدند

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد گفت: ۲ هزار راننده ناوگان حمل و نقل عمومی این شهرستان علیه ویروس کرونا واکسینه شدند.

شیرکو نورانی سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار کرد: تاکنون ۲ هزار راننده ناوگان عمومی در این شهرستان واکسن کرونا را دریافت کرده اند که از این تعداد هزار و ۷۵۰ راننده حمل و نقل درون شهری شامل تاکسی‌های گردشی و اورژانس، ون و درون خطی، ۱۰۰ نفر راننده اتوبوس و مینی بوس و مابقی رانندگان حمل و نقل باری سطح شهرستان بودند که به شبکه بهداشت و درمان معرفی شدند.

وی افزود: تاکنون ۹۰ درصد جمعیت هدف این صنف تاکنون دز نخست خود را دریافت کرده و مابقی نیز طی هفته جاری حداقل دز اول خود را دریافت خواهند کرد.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد اذعان کرد: رانندگان به دلیل تماس نزدیک با مسافران، یکی از گروه‌های پرخطر از نظر ابتلا به ویروس کرونا شناخته شده‌اند و انجام واکسیناسیون برای آن‌ها از مطالبات جدی شهرداری بوده است.

نورانی با اشاره به خدمات کارکنان بخش حمل ونقل مسافر و رانندگان اتوبوس در دوران کرونا خاطرنشان کرد: رانندگان و کارکنان بخش حمل و نقل همواره و پا به پای کادر درمان برای خدمت رسانی به مردم در این شرایط سخت کرونایی حاضر بوده‌اند و مسافران را به مناطق مختلف جابه جا کردند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.