تورنمنت دوستانه فوتسال اسپانیا/ آرژانتینی‌ها جام قهرمانی را بالای سر بردند

تیم ملی فوتسال آرژانتین در تورنمنت ۳ جانبه دوستانه اسپانیا موفق شد عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تورنمنت دوستانه ۳ جانبه فوتسال اسپانیا ظهر امروز با قهرمانی تیم ملی آرژانتین به پایان رسید. در این بازی‌ها که از روز شنبه در شهر مادرید برگزار شد، علاوه بر اسپانیا و آرژانتین، تیم ملی فوتسال ازبکستان هم حضور داشت و در پایان به مقام سوم دست یافت.

تیم ملی فوتسال آرژانتین که در مسابقات جام جهانی با تیم ملی کشورمان همگروه است، در نخستین بازی خود در تورنمنت دوستانه اسپانیا موفق شد با نتیجه ۳ بر یک ازبکستان را از پیش رو بردارد. این تیم در دومین بازی خود هم برابر تیم میزبان یعنی اسپانیا قرار گرفت و در دیداری جذاب و پر گل با نتیجه مساوی ۴ - ۴ برابر حریف خود متوقف شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به اسپانیا توانست عنوان قهرمانی تورنمنت ۳ جانبه فوتسال اسپانیا را به دست آورد.


بیشتر بخوانید


نهمین دوره از مسابقات جام جهانی فوتسال از ۲۱ شهریور تا ۱۱ مهر ماه به میزبانی لیتوانی برگزار می‌شود و تیم ملی آرژانتین در گروه ششم با تیم‌های ایران، صربستان و آمریکا همگروه است. آن‌ها در اولین بازی خود در جام جهانی روز سه شنبه ۲۳ شهریور ماه باید به مصاف آمریکا بروند و تیم ملی فوتسال ایران هم رو در روی صربستان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار