نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

از ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بهتر استفاده شود

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی با حضور در شاهرود از خدمات کادر درمان این شهرستان در دوران مبارزه با بیماری کرونا قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در نشست با اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ضمن قدردانی از جهادگران خط مقدم جبهه سلامت اظهار امیدواری کرد: با اختصاص بودجه‌های بیشتر از ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بهتر استفاده شود.

رضا چمن، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات این دانشگاه گفت: از زمان آغاز بیماری کرونا تاکنون ۱۹ هزار مورد مثبت قطعی در جمعیت تحت پوشش این دانشگاه شناسایی شده است.

به گفته چمن، در این مدت ۴۸ هزار نفر مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه مراجعه کرده اند و بیش از ۵۵ هزار تست تشخیصی کرونا انجام شده است.

چمن افزود: در حالی که در موج‌های قبلی بیماری کرونا آمار بستری در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بین ۴۰ تا ۴۵ نفر در شبانه روز بود، اما در موج پنجم کرونا این تعداد به ۶۵ نفر افزایش یافته است.

چمن افزود: تاکنون بیش از ۸۱ هزار واکسن در جمعیت بالای ۲۰ سال تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تزریق شده است که معادل ۳۲ درصد جمعیت تحت پوشش این دانشگاه می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.