حقیقی:

از ۴۵۰ طرح در استان زنجان بهره برداری می‌شود

استاندار زنجان گفت: اعتبار طرح‌های هفته دولت در استان زنجان هزار و  ۷۴۸ میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان در آغازین روز هفته دولت بهمراه تعدادی از مدیران با حضور در حسینیه دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان با آرمان‌های شهدای دولت تجدید میثاق کردند.

او در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت را فرصتی مغتنم برای بیان عملکرد خدمتگزاران نظام به مردم عنوان کرد.

حقیقی به برخی دستاورد‌های استان زنجان در یکسال گذشته اشاره کرد و افزود: افتتاح طرح‌های بزرگ صنعتی، افتتاح ۱۰۶ کیلومتر از راه آهن زنجان به قزوین، توسعه شبکه اینترنت پر سرعت، تعیین تکلیف پسماند روی برخی از عملکرد مجموعه مدیریتی استان زنجان  است.

او فعالیت میدانی مدیران را برای به ثمر نشاندن نقشه راه استان زنجان بسیار موثر دانست و گفت: در کنترل کرونا ویروس و واکسیناسیون رتبه چهارم کشور را داریم و بیشترین تست pcr در کشور را زنجان دارد.

استاندار زنجان تعداد طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت امسال را ۴۵۰ طرح عنوان کرد و افزود: برای این تعداد طرح هزار و  ۷۴۸ میلیارد تومان هزینه شده است.

او ادامه داد: با بهره برداری از این طرح‌ها برای هزار و  ۵۸۱ نفر شغل ایجاد می‌شود.

استاندار زنجان کاهش نرخ بیکاری استان را در سال گذشته به ۷ و نیم درصد و افزایش تعداد بیمه‌های اجباری را بخش دیگری از موفقیت‌های استان زنجان بر شمرد و افزود: امسال ۱۴ طرح بزرگ صنعتی به بهره برداری می‌رسد که حجم سرمایه گذاری آن‌ها ۸۵۰۰ میلیارد تومان است.

افزایش میزان واردات و صادرات در سال گذشته و پنج ماه گذشته از امسال رونق معادن و افزایش صدور تعداد بارنامه مواد معدنی بخش دیگری از سخنان استاندار زنجان در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان بود.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان هم در این دیدار گفت: مدت زمان خدمت مهم نیست مهم نوع و کیفیت خدمت است که شهیدان رجایی و با هنر در مدت کوتاه مسئولیت الگوی خدمت بی منت شدند.

او در خصوص  جنگ اقتصادی علیه کشورمان گفت: دولتمردان به پشتوانه ایستادگی مردم در برابر استکبار توانسته اند در برخی حوزه‌ها به خود کفایی برسند و در برابر تحریم‌ها مقاومت کنند.

خاتمی اقدام مدیران را قابل قبول دانست و تأکید کرد: هرچند با شرایط مطلوب فاصله داریم، اما اصول و شعار‌های اصلی انقلاب در این سال‌ها حفظ شده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.