تحقق اهداف پروژه مهر در اهواز در گروی بسیج همه امکانات

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: اهداف پروژه مهر زمانی محقق می‌شوند که همه امکانات بسیج شوند.

داریوش مکوندی، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در حاشیه جلسه کارگروه تعمیر و تجهیز پروژه مهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به اهمیت آن و آماده بودن مدارس برای آغاز سال تحصیلی و لزوم هماهنگی و همکاری هرچه بیشتر همکاران اشاره کرد و گفت: پروژه مهر نشان تلاش شبانه روزی همکاران و همیاری و پشتیبانی تمام وقت مدیران، پرسنل مدارس و کارکنان ستادی است.

او با اشاره به اهمیت کارگروه تعمیر و تجهیز که در معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی و دبیرخانه این کارگروه افزود: اعضای کارگروه باید با همت و تلاش مضاعف به پیشبرد اهداف پروژه مهر و آماده سازی مدارس برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ اقدام کنند.

مکوندی در ادامه در تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های انجام شده در این زمینه بیان داشت: آماده سازی برخی از مدارس با همکاری اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از جمله اقدامات صورت گرفته در این زمینه است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه روند ثبت نام کتب دانش آموزان به صورت جدی در حال پیگیری است، اظهار کرد: کارگروه بر روند ثبت نام کتب درسی تاکید جدی دارد، ضمن اینکه این معاونت در کمیته تعمیر و تجهیز وظیفه بازسازی، نوسازی و بهسازی فضا‌های آموزشی و تعمیر تجهیزات مدارس را بر عهده دارد، البته با بسیج همکاران، پیگیر اطلاعات وضعیت سرویس‌های بهداشتی و تجهیزات هستیم که با مساعدت اداره کل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس خوزستان در انجام تعمیرات سرویس‌های بهداشتی گام موثری برداریم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.