کاشت ۳ هزار درخت به نام پزشکان با «شعار ایستادی تا زندگی نیفتد»

در گرامیداشت روز پزشک، با کاشت ۳ هزار درخت به نام پزشکان، گوشه‌ای از جنگل‌های زخم خورده زاگرس ترمیم شد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهی مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان با اشاره به تبریک روز پزشک اظهار کرد: به مناسبت روز پزشک، در تکریم فداکاری‌های مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا،  مصمم شدیم تا برای کمک به احیای اقلیم رنجور زاگرس، در دامنه‌های سخاوتمندش، درختی به نام نامی پزشکان بکاریم و تا رسیدن به نقطه امن رویش، از آن مراقبت کنیم. 

او افزود: یکم شهریور ماه مصادف با زادروز ابوعلی سینا، منجم و فیلسوف بزرگ ایرانی و روز پزشک است. در تمام این سال‌ها و علی‌الخصوص پس از شیوع ویروس کرونا، همه ما شاهد ایثارگری‌های پزشکان بوده و هستیم؛ به همین مناسبت، در قدردانی از پزشکان که محافظان سلامت انسان‌ها هستند، ما نیز وارد عمل شدیم تا تن رنجور مام میهن را با کاشت درخت، ترمیم کنیم. 

فرهی با بیان اینکه در این طرح بیش از سه هزار درخت به نام پزشکان با «شعار ایستادی تا زندگی نیفتد» کاشته شد، عنوان کرد: هر درخت دارای شناسنامه ویژه‌ای است و تلاش می‌کنیم با اجرای چنین طرح هایی، همبستگی خودمان را با پزشکان نشان دهیم و اعلام کنیم که کنارشان و قدردان زحماتشان هستیم.

او گفت: همچنین در همین راستا و به مناسبت روز پزشک و قدرانی از زحمات بی دریغ پزشکان، شرکت دانش بنیان ما که مخترع و تولید کننده دستگاه‌های مختلف پزشکی است، این تجهیزات را بصورت ویژه در اختیار پزشکان کشور قرار خواهد داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: روز پزشک ، درختکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار