جانشین انتظامی استان ایلام:

امنیت پایدار یکی از خواسته‌های مهم جوامع بشری است

سرهنگ نجفی گفت: امروزه نیاز امنیت در ردیف اول بسیاری از نیاز‌های روزمره زندگی به شمار می‌رود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،  سرهنگ حسین نجفی جانشین انتظامی استان ایلام در نشست با روسای کلانتری مرکز استان گفت: در طرح تحول کوپ ، هم ارتقای توانمندی و سطح آگاهی کارکنان و هم رصد آمار جرایم و آسیب‌ها به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد و پلیس باید با بهره گیری از مشارکت‌های اجتماعی و آموزش همگانی در جوامع هدف ، اطلاع رسانی در افکار عمومی در جهت اجرایی کردن این طرح تلاش کند.

او با بیان اینکه امنیت پایدار یکی از خواسته‌های مهم جوامع بشری است افزود: امروزه نیاز امنیت در ردیف اول بسیاری از نیاز‌های روزمره زندگی به شمار می‌رود، که بدون شک اگر این مهم مورد توجه قرار نگیرد در دیگر ابعاد دچار مشکل خواهیم شد.

جانشین انتظامی استان با بیان اینکه کلانتری و پاسگاه‌ها به عنوان ویترین ناجا به حساب می‌آیند اظهار کرد:امروزه پلیس با تجهیز نیرو‌ها به دوربین البسه و افزایش گشت‌های خودرویی و موتوری شاهد امنیت و احساس آن در کل استان هستیم.

او مطرح کرد: یکی از اولویت اصلی پلیس برخورد قاطعانه با متخلفان و هنجارشکنان فرهنگی است و در این راستا با تعامل ، همکاری و همیاری گشت‌های رضویون محله محور و بسیجیان که سرمایه و پشتوانه نیروی انتظامی هستند در راستای افزایش این اعتماد و رضایتمداری مردم تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.