جایزه افتخاری اِمی از فرماندار سابق نیویورک پس گرفته شد

رویداد امی جایزه افتخاری خود را از اندرو کوئومو فرماندار سابق نیویورک پس گرفت.

به گزارش خبرنگار  حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، آکادمی بین المللی علوم و هنر‌های تلویزیون جایزه افتخاری امی را که حدود یک سال پیش به اندرو کوئومو فرماندار سابق نیویورک اهدا شده بود، پس گرفت.

این سازمان روز گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد: با توجه به گزارش دادستان کل نیویورک و همینطور استعفای اندرو کوئومو از مقام فرمانداری نیویورک به خاطر رفتار غیراخلاقی خود، جایزه ویژه او که از جوایز امی در سال ۲۰۲۰ دریافت کرده بود، باطل شده و پس گرفته می‌شود. این سازمان همچنین تایید کرد که هرگونه ارجاع و اشاره به دریافت جایزه توسط کوئومو از منابع این آکادمی بین المللی حذف خواهد شد.

اندرو کوئومو سال گذشته جایزه بین المللی بنیانگذاران «امی» را به دلیل ارتباط و رهبری موثرش در دوران همه گیری کرونا دریافت کرده بود. این جایزه به این دلیل به کوئومو اهدا شد که او در طی شیوع اولیه ویروس کرونا از طریق تلویزیون به ارائه اطلاعات و حفظ آرامش مخاطبان کمک بسیاری کرده بود. این جایزه به منظور ادای احترام به اشخاصی ایجاد شد که توانایی آن را دارند فراتر از اختلافات فرهنگی ظاهر شوند.

اندرو کوئومو از سال ۲۰۱۰ به عنوان فرماندار نیویورک فعالیت کرده است. او در دو سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ توانست در این مقام دوباره انتخاب شود. او چندی پیش به دلیل اذیت و آزار جنسی تعدادی از همکارانش مجبور به استعفا شد.

آکادمی بین المللی علوم و هنر‌های تلویزیون در سال ۱۹۶۹ تاسیس شده و در نیویورک قرار دارد. این سازمان یکی از سازمان‌های سه گانه است که در اهدای جوایز امی مشارکت دارند. این آکادمی بین المللی روی برنامه‌های تلویزیونی که خارج از ایالات متحده پخش می‌شوند متمرکز است.

جایزه افتخاری بنیانگذاران امی پیش از این به افرادی چون اپرا وینفری، استیون اسپیلبرگ، جی جی آبرامز و نورمن لیر اهدا شده بود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار