معاون سازمان جهاد کشاورزی:

تولید و توزیع مرغ مورد نیاز مردم در بازار به روال عادی برگشت

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی لرستان گفت: تولید و توزیع مرغ مورد نیاز مردم در بازار در حال حاضر روال عادی خود را طی کرده و هیچگونه کمبودی نداریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازخرم آباد،  ناصر نجیب‌زاده معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی لرستان اظهار کرد: تولید و توزیع مرغ مورد نیاز مردم در بازار در حال حاضر روال عادی خود را طی کرده و هیچگونه کمبودی نداریم.

نجیب زاده ادامه داد: در دو ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد افزایش ۱۲ درصدی جوجه‌ریزی در استان بوده‌ایم.

او عنوان کرد: تیرماه چهار میلیون و ۲۰۰ هزار قطعه، مردادماه سه میلیون و ۶۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی داشتیم.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به این‌که ما تمام تلاش خود را در جهت کنترل بازار مرغ انجام داده و می‌دهیم، تصریح کرد: پیش‌بینی ما این است که تا پایان سال ۴۵ میلیون قطعه جوجه ریزی در اسان انجام شود که تحقق آن به شرایط تأمین نهاده‌های دامی مورد نیاز بستگی دارد.

نجیب زاده با اشاره به کمبودهایی که سال گذشته در بازار مرغ در استان به وجود آمد، گفت: تمام تلاش ما این است که با تأمین به موقع نهاده‌های دامی این مشکل دیگر پیش نیاید.

او بیان کرد: پیش‌بینی ما این است که در شهریورماه نیز بیش‌از سه میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی داشته باشیم.

معاون بهبود تولیدات دامی لرستان تأکید کرد: نیاز گوشت مرغ مصرفی در لرستان سالانه ۵۰ هزار تن است، که مازاد تولید ما به استان‌های دیگر صادر می‌شود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.