"ارسطو گویلی" به عنوان شهردار سقز انتخاب شد

رییس شورای اسلامی شهر سقز گفت: "ارسطو گویلی" با چهار رای از هفت رای اعضای شورای اسلامی شهر سقز به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،کیوان بهرامی رییس شورای اسلامی شهر سقز اظهار داشت: بعد از چندین جلسه برای کاندید‌های شهرداری سقز در صحن شورا و ارائه برنامه‌های هر یک از این کاندیدا‌ها امروز از میان گزینه ها، ۲ گزینه نهایی به رای گیری گذاشته شد.

او با بیان اینکه چندین جلسه را برای کاندید‌های شهرداری سقز در صحن شورا برای ارائه برنامه‌ها با حضور اصحاب رسانه برگزار کردیم، افزود: ارسطو گویلی، بابک رستم پور، هیوا حسینی، جمیل یزدان پناه، آراس قاسمی پور، اکبر حیدری تاشه کبود و فواد کریمی برنامه‌های خود را برای شهرداری سقز در صحن شورا اعلام کردند.

رییس شورای اسلامی شهر سقز بیان کرد: هیوا حسینی، فواد کریمی و بهزاد وثوقی که از کاندید‌های پست شهرداری سقز بودند قبل از رای گیری، استعفا داده بودند و در لیست نهایی کاندید‌های شهرداری حضور نداشتند.

بهرامی با اشاره به اینکه در نهایت از میان این گزینه ها، اعضای شورا مختار بودند که یکی از گزینه‌ها را انتخاب کنند، اضافه کرد: پس از رای گیری اعضای شورای اسلامی شهر سقز، ارسطو گویلی با چهار رای موافق و سه رای مخالف به عنوان شهردار سقز انتخاب شد.

او ادامه داد: امید است گویلی بتواند پیشرفت و توسعه که همه شهروندان از شهردار سقز انتظار دارند را ایفا کند و همراه با مجموعه شهرداری سقز خدمات رسانی بهتر را برای مردم انجام دهند.

ارسطو گویلی عضویت شورای اسلامی دوره پنجم شهر سنندج و دکترای رشته برق را در کارنامه خود دارد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.